Blog
Tavaszi karbanntartás (olaj, szűrők cseréje, stb.) bekerültek a Kayaba-gátlók is, a már bent lévő Eibach rugók mellé. Röviden: Kicserélték az autót. Nem csoda, hiszen a korábbi gátlók (gyári Magnetti Marelli) vagy hatévesek lehettek. A változás röviden: jól kezeli az úthibákat, az autó nem ráz, Tovább »
A gyári lámpák teljesen bemattultak, a fontsor elkopott, ráadásul egy nagyobb kő (?) összezúzta az egyiket. Először olcsó TYC-re lettek cserélve ezek azonban nem voltak méretpontosak, rosszul szórták a fényt, és kb. két hónap után letörtek az izzókat tartó fülek. A gyárira viszont gyűjteni kelle Tovább »
Tévedés, hogy a megtett kilométerek alapján kell az olajat cserélni egy autóban. A hőtágulástól, kopástól, évszakok változásától még a legjobb motorfolyadékok tulajdonsága (viszkozitása) is megváltozik, célszerű tehát évente cserélni. Különösen igaz ez a Twin Spark motor/Selénia Racing kombináci Tovább »
Házasságunk alkalmából feleségem "meglepett" egy új, 17"-es kerékgarnitúrával. Egy angyal! :-) Változás: Ahhoz képest, amire számítottam semmi, pedig főleg Budapesten használom. Kicsit jobban ráz rossz úton, hajlamos "felúszni" a vájatokon, azonban összességében jobb az úttartás, no és pe Tovább »
Egy ideig nem írtam blogot, aztán rájöttem nekem mennyit segítettek a márkatársak tapasztalatai, bejegyzései, úgyhogy úgy döntöttem (2009. 03. 10.) utólag lejegyzem a tapasztalataimat, hátha valaki tudja hasznosítani. A 156-os 98.000 km-rel (?) került hozzám, ahogy szokták mondani Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 2.0 16V TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Blu Cosmo
- Jellemzők:
2007-ben került hozzám, tűrhető állapotban (98000 km óra szerint). 2009 novemberében váltam meg töle, a ráfordított anyagiaknak köszönhetően lényegesen jobb állapotban, mint ahogy hozzám került.
Sok barátot szereztünk együtt (innen), sok kellemes emlék köt hozzá. - Extrák:
- 17" OZ Superturismo GT felnik;
- Pirelli P Zero Nero 215/45 gumik (Alfához ideális);
- Linea Accessori toronymerevítő;
- Eibach "Sportkitt" rugók (-2.0 cm);
- Kayaba Excell-G gátlók;
- GTA-lámpák (nem lencsés, így nem is xenonos);
- Supersprint leömlő (ahogy a gyári, ez is hengerenkénti);
- Supersprint hátsó dob;
- BSS levegőszűrő (nem direkt);
- küszöbspoiler (gyári "sportkittes");
- szolíd hátsó szárny (Lester);