Tagok >> Kovesz >> 156 2.0 16V TS

156 2.0 16V TS - főkép

Blog

2009-03-10
Éves nagyszervíz - Kayaba gátlók (119.782 km)

Tavaszi karbanntartás (olaj, szűrők cseréje, stb.) bekerültek a Kayaba-gátlók is, a már bent lévő Eibach rugók mellé. Röviden: Kicserélték az autót. Nem csoda, hiszen a korábbi gátlók (gyári Magnetti Marelli) vagy hatévesek lehettek. A változás röviden: jól kezeli az úthibákat, az autó nem ráz, Tovább »

2008-05-23
Új lámpák (GTA)

A gyári lámpák teljesen bemattultak, a fontsor elkopott, ráadásul egy nagyobb kő (?) összezúzta az egyiket. Először olcsó TYC-re lettek cserélve ezek azonban nem voltak méretpontosak, rosszul szórták a fényt, és kb. két hónap után letörtek az izzókat tartó fülek. A gyárira viszont gyűjteni kelle Tovább »

2008-04-08
Első ciklikus szervíz és kuplungcsere (108.234 km)

Tévedés, hogy a megtett kilométerek alapján kell az olajat cserélni egy autóban. A hőtágulástól, kopástól, évszakok változásától még a legjobb motorfolyadékok tulajdonsága (viszkozitása) is megváltozik, célszerű tehát évente cserélni. Különösen igaz ez a Twin Spark motor/Selénia Racing kombináci Tovább »

2007-09-29
Új kerekek

Házasságunk alkalmából feleségem "meglepett" egy új, 17"-es kerékgarnitúrával. Egy angyal! :-) Változás: Ahhoz képest, amire számítottam semmi, pedig főleg Budapesten használom. Kicsit jobban ráz rossz úton, hajlamos "felúszni" a vájatokon, azonban összességében jobb az úttartás, no és pe Tovább »

2007-03-17
Az autó hozzámkerül - Az első nagyszervíz (98.000 km)

Egy ideig nem írtam blogot, aztán rájöttem nekem mennyit segítettek a márkatársak tapasztalatai, bejegyzései, úgyhogy úgy döntöttem (2009. 03. 10.) utólag lejegyzem a tapasztalataimat, hátha valaki tudja hasznosítani. A 156-os 98.000 km-rel (?) került hozzám, ahogy szokták mondani Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:156 2.0 16V TS
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:2000
  • Színe:Blu Cosmo
  • Jellemzők:
    2007-ben került hozzám, tűrhető állapotban (98000 km óra szerint). 2009 novemberében váltam meg töle, a ráfordított anyagiaknak köszönhetően lényegesen jobb állapotban, mint ahogy hozzám került.

    Sok barátot szereztünk együtt (innen), sok kellemes emlék köt hozzá.
  • Extrák:
    - 17" OZ Superturismo GT felnik;
    - Pirelli P Zero Nero 215/45 gumik (Alfához ideális);
    - Linea Accessori toronymerevítő;
    - Eibach "Sportkitt" rugók (-2.0 cm);
    - Kayaba Excell-G gátlók;
    - GTA-lámpák (nem lencsés, így nem is xenonos);
    - Supersprint leömlő (ahogy a gyári, ez is hengerenkénti);
    - Supersprint hátsó dob;
    - BSS levegőszűrő (nem direkt);
    - küszöbspoiler (gyári "sportkittes");
    - szolíd hátsó szárny (Lester);

Fotóalbum