75 America - főkép

Blog

2015-12-29
Az utolsó bejegyzés

Úgy néz ki ennyi volt. Ma felpakolták és elvitték az Americát, az új tulaj befejezi és ha sikerül neki SP-rendszámmal láthatjuk talán viszont. Igazából 1-2 évet mentem csak vele, de nagyon szerettem. Amikor az átalakítást elkezdtem nem sok mindent tudtam, mostanra egészen beletanultam sok dologba. É Tovább »

2015-01-18
ITB folytatás part III.

A szabadnapjaim nem úgy alakulnak ahogy szerettem volna,de így is szakítottam pár órát,hogy a tengelyeket bepróbáljam a helyükre. Nos alapvetően nincs is gond velük, némi sorjázás és egy kis javítás szükséges. A menetes végen, újra át kell vágni a menetet,mert ez a késsel vágott nem túl jó (neh Tovább »

2015-01-17
ITB folytatás part II.

Az első összeállításnál az eredeti tengelyeket csövekkel toldva akartam összekötni, ami akár működhetett volna,de mégse. Kicsit lötyögős érzés volt és a pillangókat sem lehetett 100% pontossággal összehangolni. Így döntöttem amellett hogy legyártatom a tengelyeket egyben. A Sin Us Kft Tovább »

2014-08-09
ITB+ üzemanyaghíd

Szépen halad a hengerenkénti pillangó projekt. Az eredetit feldaraboltam szétszedtem, most az esztergályosnál készül a tengelyek toldása. Egy próbára felkerültek, ha hozzáképzelem a tűtéket és a tiszta motorteret színtiszta autóspornó... :) Az ITB kialakításhoz hozzá kell igazítani az üzemanyag hi Tovább »

2014-07-15
És akkor a projekt hirtelen új irányt vesz

Szóval mostanában az újra lábra állításon dolgoztam javában, az üzemanyag rendszer alu csövekből dash fittingekkel nagyjából összeállt, a kábelezés a gotech-hez az önindítóhoz,az AChoz és a világítás egyes részeihez kész. Ami hiányzik még az irányjelző , a műszerek, a ventilátor bekötése valamint a Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:75 America
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1988
  • Színe:Matt rosso :)
  • Jellemzők:
    Nos két hete került hozzám Ms America. Eddig volt több alfám is, ez ígérkezik a legnagyobb kihívásnak.Nem rossz a gép félreértés ne essék, de még messze van attól amiben maradéktalanul jól érzem magam.Szerencsére a kasztni elég jó állapotban van.Néhány elektromos kütyü mint check controll, stb. amik sajnos nem működnek, de nem kellenek.:)
  • Extrák:
    Potenziato vezérműtengelyek, Walbro 255L/H AC, állítható üzemanyagnyomás szabályzó, Auto Meter Ultra Lite műszerek, szervó mentes kormány, mérleg dupla főfékhengerek szervó nélkül, állítható magasságú elöl coil overesre alakított futomű, minden szilent polyurethánra cserélve, programozható Gotech MFI Pro computer rajtprogrammal, OMP és Sparco Pro2000 ülések, full wrc homológ bukócsövezés, erősített hegesztési pontok, hidraulikus kézifék, Samco vízcsövek, JTD-M olajhűtője, 156 GTA fékek elöl, fémhálós teflon fékcsövek, Innovate Wide Band szett.

Fotóalbum