Jellemzők: Hirtelen felindulásból vettem és elég kalandosan hoztuk el - mert vihar volt és éjszaka és több kamionos akart minket megölni útközben és már tele volt amúgyis mindenünk a dologgal. Motorhibás volt erősen - az előző gazdája kétszer(!) is megsütötte a motorját, de tünetileg meggyógyítottuk: erőszakkal átforgattuk és láss csodát - ment. A Nord motor elpusztíthatalanságához egy adalék: a simán átmozgatott (attól még legalább kétszer megsütött motor) 25000 km-et ment még alattam különösebb gond nélkül; az olajat ette, mivel a gyűrűk odakozmáltak kissé. Azóta persze méltó módon rendberaktuk motorilag, de a csodálatom nem múlik azóta sem. Ez a gép szolgált sokáig a dolgos hétköznapokban - sohasem hagyott cserben, többször mentette meg az életemet, eddigi legproblémamentesebb autóm. Volt, mert azóta öcsémhez költözött, nem bánkódom, mert jó kezekben van.
Extrák: A szokásos hetvenötös utsó' széria cuccai (elektronyos ablakok, elektronyos tükrök, diszkrét szárny meg színrefújt lökhárítók). Szervokormányos, el nem tudom találni miért. Az előző tulajtól maradt benne egy Grundig fejegység (pont ilyenem van a GTV-ben is), meg egy telefonszett, meg riasztó és ilyenek. Alku közben lekerült a terítékről a fotón látható alugarnitúra. Egy a tulaj szerint régi és rosszabb alugarnitúrával hoztam el - ennek a típusa Ronal :-) nem panaszkodtam... Most került bele pár extra lóerő (úgy plusz 40-re saccolnám), hosszabb váltó sperr-diffivel (műxik is :-) ), komplett új hátsófékek (Brembo tárcsákkal), Elészült bele a félbőr/ plüss beltér (bézs-antracit), ezzel együtt belement még egy szép régi narancsmegvilágítású és festésű műszerfal is (talán Oro vagy Platino lehet a donor).
Egyéb: Első tulajtól vettem; '94-es magánimport valódi 96000km-rel. Egy két felületi megindulástól eltekintve szalonállapotú volt (a kormány teljesen újszerű pld.). Minden kütyü működik, minden kis bigyó megvan, tömítések, kéderek, trimmelemek hiánytalanok és újszerűek voltak. A motor be volt állva - a hőgomba szállt el, de a tulaj ezt nem vette tudomásul (kétszerre sem). Új fékrendszert kapott nemsokkal a vétel előtt, de sajna elég felületesen nézték át a hátsó kört (berágódott betét, szétb... a tárcsát is). Állítólag mindig Zsámbékon szervizeltették - az ingadozó alapjárat okát mégis nekem sikerült felderítenem, lyukas volt a szívőcső a légtömegmérő után :-) (a tippért külön köszönet Ali76-nak). Amikor elhoztuk észrevettem, hogy teljesen tele van a tankja :-). Azóta lecserélődött ez-az még (pld. a hajtáslánc) ami amúgy jót tett a menetteljesítményeknek.