Blog
Karburátor beállítás. Nem annyira ördögi tudomány, mint annak sokan gondolják, de kell hozzá pár dolog, hogy jó legyen: egy stroboszkóp az előgyújtás beállításához, egy CO mérő a keverékdússághoz és a több karburátor is van a rendszerben, akkor egy szívóoldali nyomásmérő egység; ebből a legjobb, ha Tovább »
Minden Alfetta és 75 tankja rohad. Nincs kivétel, csak a mértéke változik. Szerencsére volt cseredarab. Tovább »
A szilentek már több helyen megértek a cserére: a kanyarstab érezhetően nem volt már a toppon és a felső lengőkar bekötésének a szilentje is oda volt, ezek most mind újak. Sajnos a balos lengéscsillapító is gyanús, pedig Koni és alig van benne 20 000km :( Tovább »
Pár kép még a hosszabb próbaútról (csak Horvátva, meg Szlovénba, meg Olaszba ugrottunk át ha már arra jártunk ;) - és csak ment és ment és ment...) Tovább »
A hátsó főtengely szimering még mindig odavan, de nem bírtam megállni, hogy ne járassam meg. Hamarosan addresszálom a problémát, csakhát ugye ahhoz ki kell venni a motort ;( Tovább »
Autó adatlap
- Típus:Alfetta GT / GTV / GTV6 GTV 2000
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1983
- Színe:Rosso
- Jellemzők:
Telivér Alfa. Rizzó Cartárs birtokolta, majd a családja kinőtte - mielőtt elmentem megnézni, már tudtam, hogy kell. Elsőre úgy tűnt remek állapotban van, Rizzonak köszönhetően a kortársaihoz képest nem is volt rossz. Sok munka lesz még vele, de nem számít, mivel gyerekkori álom volt; az autó, amire mindig is úgy gondoltam, mint A Sportkocsi. Még most is izgalmas minden részlete. Jelenleg szédszedett állapotban várja a feltámadást (azért a lakatostól a trélerre önerőből állt fel - pöcc és röff!!! :-) ). - Extrák:
A nyolcvanas évek visszafogott szintjén benne volt majdnem minden: elektromos ablakok, napfénytető, elektromos tükrök (ezek még egyelőre inkább manuálisak, de amint lesz eredeti kapcsoló...), állítható kormány és állítható magasságú vezetőülés. Ja, igen: a kormány igazi fautánzat, a váltógomb meg igazi fa! Mondtam már. hogy szép? - Egyéb:
Fél évig használtam fellelési állapotában (kivéve egy két azonnali javítást - pld soha nem mentek vele annyit egyben, hogy kiderüljön, rég rossz a hőgomba). Úgy is elvitt mindenhova, még külföldre is, csak már nagyon szerette a HPX-et, meg a benyát is. Feltámasztása rohamosan gyorsul - igaz öt éve vár rá, és én sem vagyok már ugyanaz XD