Tagok >> remete >> Alfetta GT / GTV / GTV6 GTV 2000

Alfetta GT / GTV / GTV6 GTV 2000 - főkép

Blog

2013-08-26
Karburátor beállítás

Karburátor beállítás. Nem annyira ördögi tudomány, mint annak sokan gondolják, de kell hozzá pár dolog, hogy jó legyen: egy stroboszkóp az előgyújtás beállításához, egy CO mérő a keverékdússághoz és a több karburátor is van a rendszerben, akkor egy szívóoldali nyomásmérő egység; ebből a legjobb, ha Tovább »

2013-08-26
Benzintank csere

Minden Alfetta és 75 tankja rohad. Nincs kivétel, csak a mértéke változik. Szerencsére volt cseredarab. Tovább »

2013-08-26
első futómű baszkurálás

A szilentek már több helyen megértek a cserére: a kanyarstab érezhetően nem volt már a toppon és a felső lengőkar bekötésének a szilentje is oda volt, ezek most mind újak. Sajnos a balos lengéscsillapító is gyanús, pedig Koni és alig van benne 20 000km :( Tovább »

2013-08-13
Random képek, amiket találtam

Pár kép még a hosszabb próbaútról (csak Horvátva, meg Szlovénba, meg Olaszba ugrottunk át ha már arra jártunk ;) - és csak ment és ment és ment...) Tovább »

2013-04-17
A kis piros időgép újra akcióban

A hátsó főtengely szimering még mindig odavan, de nem bírtam megállni, hogy ne járassam meg. Hamarosan addresszálom a problémát, csakhát ugye ahhoz ki kell venni a motort ;( Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:Alfetta GT / GTV / GTV6 GTV 2000
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1983
  • Színe:Rosso
  • Jellemzők:
    Telivér Alfa. Rizzó Cartárs birtokolta, majd a családja kinőtte - mielőtt elmentem megnézni, már tudtam, hogy kell. Elsőre úgy tűnt remek állapotban van, Rizzonak köszönhetően a kortársaihoz képest nem is volt rossz. Sok munka lesz még vele, de nem számít, mivel gyerekkori álom volt; az autó, amire mindig is úgy gondoltam, mint A Sportkocsi. Még most is izgalmas minden részlete. Jelenleg szédszedett állapotban várja a feltámadást (azért a lakatostól a trélerre önerőből állt fel - pöcc és röff!!! :-) ).
  • Extrák:
    A nyolcvanas évek visszafogott szintjén benne volt majdnem minden: elektromos ablakok, napfénytető, elektromos tükrök (ezek még egyelőre inkább manuálisak, de amint lesz eredeti kapcsoló...), állítható kormány és állítható magasságú vezetőülés. Ja, igen: a kormány igazi fautánzat, a váltógomb meg igazi fa! Mondtam már. hogy szép?
  • Egyéb:
    Fél évig használtam fellelési állapotában (kivéve egy két azonnali javítást - pld soha nem mentek vele annyit egyben, hogy kiderüljön, rég rossz a hőgomba). Úgy is elvitt mindenhova, még külföldre is, csak már nagyon szerette a HPX-et, meg a benyát is. Feltámasztása rohamosan gyorsul - igaz öt éve vár rá, és én sem vagyok már ugyanaz XD

Fotóalbum