Tagok >> _ÁRPÁD_ >> 159 2.0 SW >> Blog
- Típus:159 2.0 SW
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2010
- Színe:grigio stromboli
Megtörtént az aktuális olajcsere. Kapott friss levegő- és pollenszűrőt is a vas.
Km:146572
Ma elkezdődött a nyest elleni védelem.... A felbujtó ok az volt , kicseréltem a szétrágott antennát és a következő reggelre már meg is találta a nyest :(
Keresgéltem a neten vajon mi lenne a megoldás. Amit én (mint laikus) jónak találtam ez volna (alul a képen) K&K MARDERABWEHRGERÄT M7500,Ultraschall
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1405018696-3940-blog.jpg
beépítésről később lesz kép.
Megesett a következő olajcsere. 127002 km-nél (Selenia PE + szűrő csere)
Kapott új nyálszűrőt is :)
Ma megleptem magam kis "ajándékkal" Megtörtént az első szerviz.....
Km óra állás: 107364
cserélve lett:
-vezérlés szett (71754559)
-vízpumpa (55209993)
-olajszürő (71751128)
-levegőszűrő (55183562)
-pollenszűrő (AC.505K)
- Selenia WR Pure E. (141250015)
-hosszbordás szíj (55201363)
-ékszíj feszítő (51773551)
-ékszíj vezető görgők (56036,29396)
-váltóolaj tutela t. matrix (14921616)
Az üzemanyag szűrőt később cserélem olyan megfontoltságból, hogy töltök egy tank üzemanyagba rendszertisztító folyadékot és amint kifogyott lecserélem.
a fékfolyadékot is megvettem tutela top 4 (15981716) , amit a következő betét cserekor cserélek . Hát megkapta ami jár neki :)
2013.12.08: megkapta PRO-TEC common rail-t. Amíg kiértem németbe ki is jártam az üzemanyagot... 140-160km/h elvétve 190km/h-ba is beleszaladtam
(fogyasztás: 7.56L számolva. comp szerint 7.5).
Hétvégén megnézem milyen irányban változott a porlasztók korrekciós értékei.
Ma megtörtént az első részletes olvasása a ecu-nak. (még jó hogy átalakítottam a kábelem egy dip kapcsolóval. Az infóért köszönet GTPetinek Tehát egyetlen hibát találtam az egész rendszerbem ,mégpedig a xenon lámpánál B1060. Töröltem, egy kis olvasás után arra jutottam hogy az állító motor rossz jelet küldött az ecu-nak. Ezt nem tudom mikor történhetett, mert én nem vettem észre semmit. Gondolom még az előző tulajnál lehetett valami pillanatnyi gond. De ha későbbiekben előjön ismét, akkor orvosolni fogjuk :)
Ha igaz kikapcsoltam a biztonsági figyelmeztető jelzését is(ez holnap kiderül majd).
Compos előzmény még a vásárlás előtt volt, mert megkértem az eladót mielőtt rámondanám az áment a vételre szeretnék benne turkálni :) , persze nem ellenkezett.
Akkor csak a motor adatait olvastam ki ami teljesen hihető volt, mert megegyezett a szerviz könyvel és a szerviz matricával (a "B" oszlopon). A vásárláskor (comp szerint) 102601km, olajcsere 99953km-nél, DFP 34,47% eldugulás , regenerálások száma: 185.
Végül felteszek pár képet igaz hogy már szürkület volt :(