Tagok >> JETi >> 145 1,9 JTD >> Blog
- Típus:145 1,9 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Rosso
Itt a jó idő, így kimerészkedtem a garázsba, meg persze most értem rá:) Mióta megvan a gép kopogást hallok elölről, gondoltam itt is biztos lengőkar- és kormányösszekötőcserékkel kell kezdeni, de nem. Ha nem látom a saját szememmel el sem hiszem...laza volt a kormányösszekötő csavarja...mind a kettőé...meghúztam és kész:D Ügyes volt aki összerakta...Semmi kopogás, nem húz a kormány...Olcsón megúsztam:) DE....2 napja kapott új első szélvédőt az autó, erre tagnap kaptam egy kavicsot pont középre...nem kicsit vagyok ideges...
Nem gyári központizár volt benne, külön távirányítós volt, nagyon utáltam...meg nem lehetett rákötni a mágneses csomagtérnyitót, pedig a távirányítója tudta... Megoldás bicskakulcs:P Régi kpzár vezérlő ki, új be, rohadtsok madzak forraszt:D mágnes befabrikál, kulcsszár és immo chip másoltat és kész is. Nagyon jól műxik minden. Érkezett a műszerfalra egy töltőnyomás-mérő is, hogy tudjam mennyire fúj át a szél a csigán:) 1,2bar volt, de az UnoTurbo-s időkből jól ismert gumicső lehúzással máris 1,6 :) Még lekapok 2 felesleges kipufogódobot és hasítani fog, meg talán hangja is lesz :) Ja meg bekárpitozam az A oszlop csúnya szürke műanyagját. Aztán már talán csak a szépítgetések vannak hátra....ez egy kicsit felelőtlen kijelentés volt:P:D