Tagok >> DESQE >> 155 2.0 16V Turbo Q4

155 2.0 16V Turbo Q4 - főkép

Blog

2015-10-19
Lassan elkészül!

Sziasztok! Már jóideje csend van a blogomban. Ennek oka az időhiány! Mint minden alapos munka nagyon sok időt vesz el.... Levi barátom kitett magáért. Az új motor benne van, a kábelköteg újrafűzve. Műszakilag üzemképes a vas. És most jött el a kaszni része...ha pontos akarok lenni már egy jóideje Tovább »

2013-01-03
Rehab

Mint ahogy már páran tudják nem volt nagy életű a "szörny" nálam. Nem azért mert széthajtottam, mindent betartottam a bejáratással kapcsolatban, a gondok ott kezdődtek, mikor már vége volt a bejáratásnak és lehetett nyomni neki. Igaz DFG tanárúr felhívta a figyelmem, hogy szerinte nem hasít a gép úg Tovább »

2012-05-16
Pihenő

Sajnos a 4-dik hengernél benyelte a gyűrőt és felszántotta a henger falát... köszönöm annak aki minőségi munkát végezve összerakta a gépemet. Nem mondok nevet, úgyis tudja aki csinálta... Az autó kemény 7200 km-t ment összeszereléstől. Nem nagy élet.....ráadásul ebből 6000 km bejáratás volt.... E Tovább »

2010-07-25
Újra száguld! :)

Az eddigi szerencsétlenségek után végre jó hír érkezett a szakitol, talált egy jó állapotú hengerfejet. Igy végre megint elindult a gép felélesztése. Igazi téliállmot aludt a vas. Munkálatok, költségek: Műszaki vizsga (60000) + Vizsgára felkíszités (10000) + Hengerfej bontott (40000) + Hen Tovább »

2010-05-10
Itt a tavasz....

Elérkezett a vas rendberakása. Egyeztetés a szakival, a multori (decemberi) szerencsétlen utazás eredményének javítása. A hengerfejjel voltunk megint gondban, mivel amit időközben talált a szaki, a hengerfejesnél kiderült svájci szabványú, a szelepek méretével nem stimmel valami, igy nem lehet átf Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:155 2.0 16V Turbo Q4
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1992
  • Színe:Fehér
  • Jellemzők:
    Maga az autó elég vad megjelenéssel bír. Igazi versenyszellemet suggal. Szerencsére elég izmos is, igy legalább nem maradok szégyenben a lámpánál.
    Jelenleg olyan 250 LE körül mozog a teljesítmény. De ha minden jólmegy 350-400 LE fog a verdában dolgozni. Természetesen ez még odébb van, először az alap autót akarom kipofozni, hogy a rosszhíre a múlté légyen!!!!!

    Tervek:
    - Motorblokk felkészitve a későbbi teljesítménynövelésre: Wiseco dugattyúk, főtengely és hajtókarok cserélve.
    - Tűzkarikás hengerfej és tömítések
    - Gigantikus intercooler :)
    - Chip tuning, átírt elektronika! (Kétféle chippel)
    - leölőktől 70-es rozsdamentes kipufogó. Semilyen dob nincs alatta, a hátsó dob (2db henger alakú versenydob) pedig extranagy ovál véggel! :)
    - Lefújószelep, azért hogy már messziről félelmet keltsen! :)
    - Akkumlátor a csomagtartóban kapott helyet a csövezések miatt a motortér kicsit helyhiányos! :D

  • Extrák:
    - Elektromos ablakok (elől-hátúl)
    - Elektromos tükrök
    - Bőr belső (legalábbis az ülések és az ajtókárpitok)
    - Digit klíma (sajnos ki van szedve az átalakítások miatt, nem fér el az intercooler miatt a klima hűtője)
    - Központizár
    - Riasztó
    - ABS
    - Egyedi megjelenés
    - Xenon világítás
    - Ha eszembejut még valami majd még kiegészítem
  • Egyéb:
    Lesz még pár apróság változtatva! :)
    Tervek:
    - Alpine hifirendszer (a puntomból megmaradt rendszert építem ideiglenesen be, és az lesz továbbfejlesztve majd
    - Apróbb belsőtér modosítások
    - Turbo Timer beépítése
    - Csomagtartó átalakítása, bőrözése
    - Kék neon a beltérbe, s kocsi alá is gondolkozok, de sokan probálnak meggyőzni, hogy alfához nem illik! :)
    - Fehér számlapok és kék műszerfalvilágítás, esetleg plazmaszámlapos megoldás

Fotóalbum