Blog
Sziasztok! Már jóideje csend van a blogomban. Ennek oka az időhiány! Mint minden alapos munka nagyon sok időt vesz el.... Levi barátom kitett magáért. Az új motor benne van, a kábelköteg újrafűzve. Műszakilag üzemképes a vas. És most jött el a kaszni része...ha pontos akarok lenni már egy jóideje Tovább »
Mint ahogy már páran tudják nem volt nagy életű a "szörny" nálam. Nem azért mert széthajtottam, mindent betartottam a bejáratással kapcsolatban, a gondok ott kezdődtek, mikor már vége volt a bejáratásnak és lehetett nyomni neki. Igaz DFG tanárúr felhívta a figyelmem, hogy szerinte nem hasít a gép úg Tovább »
Sajnos a 4-dik hengernél benyelte a gyűrőt és felszántotta a henger falát... köszönöm annak aki minőségi munkát végezve összerakta a gépemet. Nem mondok nevet, úgyis tudja aki csinálta... Az autó kemény 7200 km-t ment összeszereléstől. Nem nagy élet.....ráadásul ebből 6000 km bejáratás volt.... E Tovább »
Az eddigi szerencsétlenségek után végre jó hír érkezett a szakitol, talált egy jó állapotú hengerfejet. Igy végre megint elindult a gép felélesztése. Igazi téliállmot aludt a vas. Munkálatok, költségek: Műszaki vizsga (60000) + Vizsgára felkíszités (10000) + Hengerfej bontott (40000) + Hen Tovább »
Elérkezett a vas rendberakása. Egyeztetés a szakival, a multori (decemberi) szerencsétlen utazás eredményének javítása. A hengerfejjel voltunk megint gondban, mivel amit időközben talált a szaki, a hengerfejesnél kiderült svájci szabványú, a szelepek méretével nem stimmel valami, igy nem lehet átf Tovább »
Autó adatlap
- Típus:155 2.0 16V Turbo Q4
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:Fehér
- Jellemzők:
Maga az autó elég vad megjelenéssel bír. Igazi versenyszellemet suggal. Szerencsére elég izmos is, igy legalább nem maradok szégyenben a lámpánál.
Jelenleg olyan 250 LE körül mozog a teljesítmény. De ha minden jólmegy 350-400 LE fog a verdában dolgozni. Természetesen ez még odébb van, először az alap autót akarom kipofozni, hogy a rosszhíre a múlté légyen!!!!!
Tervek:
- Motorblokk felkészitve a későbbi teljesítménynövelésre: Wiseco dugattyúk, főtengely és hajtókarok cserélve.
- Tűzkarikás hengerfej és tömítések
- Gigantikus intercooler :)
- Chip tuning, átírt elektronika! (Kétféle chippel)
- leölőktől 70-es rozsdamentes kipufogó. Semilyen dob nincs alatta, a hátsó dob (2db henger alakú versenydob) pedig extranagy ovál véggel! :)
- Lefújószelep, azért hogy már messziről félelmet keltsen! :)
- Akkumlátor a csomagtartóban kapott helyet a csövezések miatt a motortér kicsit helyhiányos! :D
- Extrák:
- Elektromos ablakok (elől-hátúl)
- Elektromos tükrök
- Bőr belső (legalábbis az ülések és az ajtókárpitok)
- Digit klíma (sajnos ki van szedve az átalakítások miatt, nem fér el az intercooler miatt a klima hűtője)
- Központizár
- Riasztó
- ABS
- Egyedi megjelenés
- Xenon világítás
- Ha eszembejut még valami majd még kiegészítem
- Egyéb:
Lesz még pár apróság változtatva! :)
Tervek:
- Alpine hifirendszer (a puntomból megmaradt rendszert építem ideiglenesen be, és az lesz továbbfejlesztve majd
- Apróbb belsőtér modosítások
- Turbo Timer beépítése
- Csomagtartó átalakítása, bőrözése
- Kék neon a beltérbe, s kocsi alá is gondolkozok, de sokan probálnak meggyőzni, hogy alfához nem illik! :)
- Fehér számlapok és kék műszerfalvilágítás, esetleg plazmaszámlapos megoldás