Mutasd

>> Szerviz2013-02-23

Mikor oda lépegettem a kocsinak elég keményen füstölt.Mint mikor keményen meg van írva egy csiptuning.Mondjuk nem is megy rosszul.Mikor vettem akkor monta a tulaj hogy meg van csippelve.Elötte egy 156-osom volt és az nem füstölt igy.Pedig azt meg írtam rendesen 116-bol 170-ló lett.Visszatérve a 159-re csináltam egy diagnosztikát láttamhogy a részecske szüő ki van irva belőle DTF.Mondjuk azt nem is bánom.Csak a baj van vele. Ettöl füstölhet egy picit.Akkor leszede a progit meg nézem hogy mennyi üzemanyag lett rá írva hátha ettöl füstöl ennyir.Meg néztem nagyon kevés üzem anyag van rá irva.Ettöl nem fütölhet ennyie.Vissza irtam a gyári paramétert.Akkor is füstölt.Mondjuk nem annyia.Vissza is irtam az üzemanyagot meg a turbó nyomást mert menni nem nagyo akart a gyári programmal:)Ja és volt még olyan néha az alapjárat nem volt egyenletes.Tuti hogy porlasztó csucsos.Nézegettem adalékokat tisztitokat.Gondoltam meg probálom még ezt mielött vezek csucsokst sok pénzért.Vettem egy olyat az a neve hogy SADO revalitizáló (helyre álitó) Megrendelte aszem 2600-FT vagy picit több már nem emlékszem.Kis tubusban volt beletettem a tankba és rá kellet tankolni 40-litert.Jővök megyek a kocsival és egyszer csak meg szünt a füstölés.El se hittem.Nyomta pár kövér gázt és szinte nem is füstöl.Elötte meg mikor nyomtam egy kövéret rendesen hönpölygött a füst.Ezt mindenkinek csak ajálni tudom.Ez egy fém kondicionáló.Az elkopott alkatrészeket álítja helyre.Nem igazán hittem benne.De ennyi pénzt megér.Ha nem jó több is veszett már kárba.De nagyon jó termék.csak ajálni tudok akinek ilyen problámája van.