2010 04 26.-án Piri jóvoltábó végre összeállt a klímám. Frensz cartársal reggel leviharoztunk Kulcsra, ott történt a műtét. A kompresszor adta meg magát, sikerült egy olyat találni, ami szinte minden típushoz jó, így ha ne adj Isten gond lenne vele, gyorsan és akciósan beszerezhető. Ez azzal járt, hogy úgy tartó bak és új csövek is kellettek. Még aznap Sárbogárdon Tósoski Gyuri megtöltötte, meg nyomás próbázta is.
Hétfőn a festőnél jártunk Sárbogárdon, a két küszöb spoilert, meg az első lökös alját kellett lejavítani. Ma hoztam el.
Itt a várva-várt tavasz, végre lekerültek a csúnyácska vas téli kerekek, s felkerültek a nyári alufelók. Már a múlt héten elvittem a gumikat, meg a felniket a sárbogárdi gumishoz, hogy kicentírozza és "összerakja" őket. Ma pedig sor került a cserére. A felók kaptak új szelepeket is. Kiderült, hogy az egyik gumi eresztett a peremnél, de hamar orvosolva lett a probléma. Utána azonnal mentem Abára futóműállításra. Mint kiderült csak mérni kellett, minden okés volt.
Elérkezett a 265000-es szerviz ideje. Sűrű egyeztetések Csörivel, az Alfa mágussal, meg helyi Cartársakkal(Csekő76, Alfi156), akik hasonló cipőben jártak. Végül 2010.02.19.-én indultunk Várpalotára Alfival, Csekő, későbbre tette a látogatást. Kalandos utazás(baleset, tökig érő köd) végén, kis csúszással megérkeztünk, s rögtön nekiugrottak a gépeknek. Az olaj csere alkalmából Seleniára váltottam a Castrol Magnetecet, remélem ez is ugyanolyan jól fog beválni. Lecserélték az összes szűrőt( motorolaj, gázolaj, levegő, pollen), kapott két új helyzetjelző izzót előre, + ki lett ütve a légzsák hibakód. Mindezek után Csöri ment a vassal egy kanyart, aztán rátette a computerre. Kiderült, hogy esedékes a kuplung csere, meg az LMM is halódik. A tavasz folyamán ezek is meglesznek. Nagyon elégedett voltam Csöriék munkájával(most voltam ott először), a Csinos TAJ- kártyáját nekik adtam le:-))