- főkép
>> SzervizAlfa 166 2.4 JTD // 2015-05-06

Bár a km. mennyiség még messze nem volt meg, azért csak el telt egy év, így aztán megkapta a szokásos (Castrol Edge 5W40) olajat, meg a négyféle új szűrőt. Ki lett takarítva az egér szelep, a klíma is felkészülten várja a nyarat. Pár kiégett izzó is cserélődött. 330500 km.

 
>> SzervizAlfa 166 2.4 JTD // 2014-03-22

Eljött a nagyszerviz ideje. Megkapta a szokásos Castrol Edge 5W40-et, a négy szűrőt, meg történt egy full vezérlés csere, összes szíj, összes görgő, vízpumpa. Gatyába rázták a futóművet is, mielőtt felkerültek a nyári gurulók, cserélve lettek a
kormánygömbfej (jobb-bal)
féltengely gumiharang (bal első belső)
kerékcsapágy (jobb hátsó)
lengőkarszilent (alsó hátsó jobb-bal)
lengőkarszilent (első bal felső)
lengőkarszilent (első alsó jobb-bal)
Nem sokkal ezek előtt két xenont is cseréltem. 322000 km.

 
>> SzervizAlfa 166 2.4 JTD // 2013-10-22

Új akksit kellett tenni a Csinibe, a másik teljesen elerőtlenedett. 100ah-s Exide került bele, szinte csak rá kell nézni a kulcsra, már indul is! (318400 km.)

 
>> SzervizAlfa 166 2.4 JTD // 2013-01-23

Elérkezett az idő, meg főleg a km. óra állás az olaj cseréhez, majd 6 liter Castrol Edge, meg a szokásos négy szűrő cserélődött. Előtte egy spéci adalékanyaggal át lett mosva a moci belseje. Egyúttal a váltóolaj is új benne, meg kapott egy komplett féltengely csuklót (jobb-bal első, külső-belső). Mindez 311800 km.-nél.

 
>> SzervizAlfa 166 2.4 JTD // 2012-09-22

Egy nagyon régi adósságot tudtam le a Csinivel szembe, évek óta rossz LMM-el, meg mint később kiderült, rossz motorvezérlővel róttuk a km-eket. A mocivezérlő meg lett javítva, kapott egy új LMM-et, a turbó is ki lett tisztítva, annyira elganésodott, hogy már akadoztak a lapátok. Sor került a lepukkant ablak spriccantó motor cserére is, meg rendbe lett téve a centrál zár is. Mindez történt 308000 km-nél.

 
>> SzervizAlfa 166 2.4 JTD // 2012-07-27

Bár még lett volna pár ezer km. a fékekben, de az éppen esedékes műszaki miatt sor került egy nagy felújításra. Ennek keretében ki lett cserélve mind a négy féktárcsa, nagy méretű lyuggatott "racingosra", összes betéttel együtt, a két hátsó féknyereg, meg két kézifék kötél. Kapott a Csini egy balos axiál csuklót is. Történt mindez 306000 km-nél.

 
>> SzervizAlfa 166 2.4 JTD // 2012-05-04

Útközben leállt a gép, se kép se hang. Kis pihenő után újra indult, szerencsére Pusyék közelében voltam, ott derült ki, hogy a főtengely jeladó adta meg magát. Másnapra ki lett cserélve, most már minden ok. (301e. km.)

 
>> SzervizAlfa 166 2.4 JTD // 2011-12-09

Újabb bő 15 ezer km lezavarása után ismét csere érett lett az olaj, meg a négy szűrő. Ekkorra időzítettem a már kopogó, nyekergő, első futómű alkatrészek cseréjét. Kapott a Csini egy friss bal első felső lengőkart, jobbos stab rudat (kutyacsontot), meg egy szintén jobbos alsó lengőkar hátsó szilentet. Mindez történt 297500 km-nél.

 
>> EgyébAlfa 166 2.4 JTD // 2011-04-16

A régi gumikat már nem rakta fel a gumis, újak után kellett nézni. A Falkenre esett a választás, abból is az erősített verzióra. Megvolt az ilyenkor szokásos felni görgőzés és futómű állítás is. 288000 van a gépben.

 
>> SzervizAlfa 166 2.4 JTD // 2011-03-24

Egyik nap elkezdte forralni a vizet a járgány. Betámasztottam Pusy mesterhez, Ő kitisztogatta az alaposan elganésodott hűtőt. Most már minden okés.