Ma jelenésem volt Csöri Mesternél, ugyanis eljött a 280 ezres szerviz ideje. Megkapta a Csinos a majd 6 liter Selenia-ját, az olajszűrőt, gázolajszűrőt, pollen és légszűrőt. Hirtelen felindulásból a nyomás szenzor is ki lett pucolva.
Ma ki lett cserélve a bal hátsó kerékcsapágy, régóta hallatta a hangját. Eléggé oda volt már. A termosztát is rossz volt, alig melegedett a víz, a fűtés is elég gyengén muzsikált. Most már mindkettő rendben van. Történt mindez 281000 km.-nél.
Ma Sárbogárdon voltunk Dési Karcsi gumis műhelyében, s lecseréltük az alufelniket téli kerekekre.
A héten lejárt volna a Csinos műszakija, de ma sikeres "vizsgát" tett. Csak a fékeket kellett egy kicsit megigazítani, amúgy minden okés volt. Két évre le van tudva:-)
Ma ki lettek cserélve a jobb első szilentek, meg a többi is be lett "injekciózva". Ezen kívül felkerült az új hátsó rendszám. Sor került még egy futómű állításra is. Utóbbira beugrott Alfi cartárs is.
Pénteken Tomsics Gabinál jártunk a Csinossal, méghozzá pánikszerűen, mert behalt a szíjfeszítő csapágy, s szaggatta a szaggatnivalót. Nem volt nagy élmény Pestről hazajönni klíma, szervó, meg töltés nélkül. Ma lett kész a gép, minden pöpec!
Sárbogárdról szerettem volna hazajönni, de indításkor se kép se hang. Azt rögtön láttam hogy nem akksi gond, mert minden működött. Egy haverral behúzattuk az udvaron, így saját lábon ment a szerelőhöz. Ő kivette az önindítót, s elvitte Abára felújítani. Most már pöccre indul. A kocsiban 273.000 km van.
Nem lett jó az új LMM, ami be lett téve, ugyanúgy megtorpan vágta közben. Visszamentem Csörihez, aki nagyon korrekt volt, visszaadta az árát, s visszakerült a régi a gépbe. Adott egy házi feladatot is, vissza kell iratnom a gyári programot, s majd akkor megnézzük mi a helyzet.
A Csörinél tett előző látogatáskor derült ki, hogy a kuplung már nagyon oda van, ennek már voltak jelei sokkal korábban is, s az LMM-et is írta a computer. Ott maradós volt a gép, örök hála Alfi156-nak amiért hazahozott, s két nap múlva visszavitt érte. Előbbi nagyon jó lett, utóbbi azonban nem lett okés, mivel nem a gyári lett beletéve, ugyanúgy 2500-nál megtorpan és kivillan a piros befecskendező ikon. Ez ügyben még valószínű futnom kell egy kört.
2010 04 26.-án Piri jóvoltábó végre összeállt a klímám. Frensz cartársal reggel leviharoztunk Kulcsra, ott történt a műtét. A kompresszor adta meg magát, sikerült egy olyat találni, ami szinte minden típushoz jó, így ha ne adj Isten gond lenne vele, gyorsan és akciósan beszerezhető. Ez azzal járt, hogy úgy tartó bak és új csövek is kellettek. Még aznap Sárbogárdon Tósoski Gyuri megtöltötte, meg nyomás próbázta is.