155 2,0 TS 8V - főkép

Blog

2013-01-18
2005-2012. Népítélet :)

ALFA ROMEO ALFA 155 2,0 8V TS Évjárat 1992 Vezetett km 87100km Szerviz tapasztalat 3-5 Megbízhatóság 2-4 Átlag fogyasztás 8-11L Ennyire szerettem 5 Fenntartási költség 1-2 Előző autóim: Trafi 0,9; Escort XR3i 1600; Fiat UNO Turbó ie 1300. Következő autó(i)m: FIAT Tempra SW1600; Lancia De Tovább »

2013-01-18
2011.4. Jani 2012.

Ősz után ügye jön a tél. Decemberben meg esedékes volt egy műszaki is... Bejelentkezett Jani. Ügye Ő szerelte idáig. Ismerte az autót is már. Úgy gondolta, hogy kéne Neki egy futkosós autó. Ez meg tetszene neki. Super. Mondom, hogy 200e ft. Ki sem kell fizetnie. Ledolgozza. Csak ne legyen a neve Tovább »

2013-01-18
2011.3. Gergő

Teltek múltak a napok. Sok pénzembe nem került, de mégis csak a nevemen volt. Egyik nap bejelentkezett http://www.alfaamore.hu/tagok/4163 . Már volt 2db 155 öse, meg bizniszeltünk is már jó párszor. Így bele mentem, az alkuba. Én elmondtam mindent az autóról, ő az első részletet lerakta és vitte. H Tovább »

2013-01-17
2011.2 Mitévőlegyek?

Elkezdődött az agyalás. Mitévő legyek...? Itt ez a verda. Évekig kúsztam, másztam alatta, döntöttem bele a pénzem, folyamatosan szívatott... S még így is imádtam. De elbontani azért nem kellene. (többet árulhattam volna ki!) Megszültem: Janihoz el, egy pár bontott (BOGE) gátló, új fékbetétek előre, Tovább »

2013-01-17
2011.1. para

Mivel elég jóhiszemű voltam, meg idáig folyamatosan tartottuk a kapcsolatot, igazából nem is aggódtam. De eljött január vége. Február eleje az arc meg sehol. (az önkormányzat állandóan basztatott a V6 átíratásával is) Igen, de pénzem meg az IEEben és a V6 al is kellene foglalkozni... Rá telefonáltam Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:155 2,0 TS 8V
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1992
  • Színe:bordómetál 146
  • Jellemzők:
    2005.01.19.
    208150km-el (óra szerínt) megvettem életem első ALFÁját!!!! Most már tudom, hogy nem az utolsó;) Igen nagy fába vágtam a farkam, :) de még nem bántam meg!
    Sőt!!!!!!

    Az előző tulaj(ok) kicsit elhanyagolta(ták), ezért eléggé szar állapotban volt.
    A sérüléseket leszámítva is.
    Újabb kihívás,de megéri, mert ez a legszebb ALFA! ;)
  • Extrák:
    Klíma(még míndíg rossz,egy darabig így is marad,az az örökre. R12 es gázt nem akarom reckírozni),
    4x ell ablak,
    kp zár, ell tükrök,
    +4 gyertya NGK ;)
    Ölajhűtő, átlátszó üvegek (azóta sötétítve), zárak eltűntettve... (by Rodolfó ;) )
    "Q4" csomagtartó spoyler, Hátsó ablakra spoyler, "szemöldök"

    Hidegben: 205/50R15"
    Gyári kf felni, Dunlop és Good Year gumik.

    Melegben: 205/50R15" Exclusive line"Q"/
    BFGoodrich gumikkal.

    MOMO fakormány, fa* váltógomb, fa* műszerfal betét és fa* ablakemelő kapcsoló keret.
    * az az fahatásu müa:)
    Egy 1996-os Super 16V 155 belsősége, keverve a régivével+Lancia Dedra, fa* fűtés panel... :)
    3M fólia az oldal üvegeken.
    "1,5 S" es motorjelzés...;)
    -4cm Eibach módra;)
    2,0 16V nagy fék elől.
    2,0 16V hátsó nyergek. Nem berohadós...
    Spoylerek, szemöldök.
    Faceliftes hűtőmaszk, bordó fekete fényezés.
    Színre fújt lökhárítók,tükrök,küszöb. Green filter sport betétszűrő, ATC vezérlő elektronika optimalizálás... (kiszerelve) Sok hűhó/ műhóóó a...
    Zene a "zöldséges rekesszel" átkerűlt az UNO-ból, némi hangszóró fejlesztéssel. Azóta fejegység is lecserélődött, maszkos Kenwood CD-s rádióra.
    Flexibils kipuffcső csere egybekötve egy Euro1 es (?) ;) visszaalakítással minimum +5mentális LE +gázgyorsító (?) dob.Dögös ovalvéggel. DTM styl.

    Nekem csak a turbo feeling & tetőablak hiányzik;)

  • Egyéb:
    Hírtelen "felindulásból" vágtam a projektbe.
    Mivel komoly érdeklődő akadt
    kedvenc exUNO Turbo ie-mre...
    Most 1enlőre ebbe "ölöm" a $Łft...

    Az eltelt hónapok/évek alatt több 100 meg 100eft ment már rá! :/ De!!! Legalább nem tartozom banknak;)))
    (autó miatt legalább is! ;) )

    Megvételkor cserélve lettek:
    lengőkarok (B+J) ,gátlók (elől csak felújítás, hátúl új) toronycsapágyak, gyertyák, olajok,elektromos dolgok tömkelege, műanyag vacak hegyek itt is -ott is, ablaktörlő motor, fűtés/hűtő ventillátor javítás/felújítás, lakatolás, fényezés, kerékagy csapágyak,klíma feltöltés(de még mindíg nem OK) Felnik beszerzése új gumik. (2005)

    2006:
    Kuplung szett csere, hengerfej felújítva, befecskendező szelepek újak, NGK 3 polusú gyertyák, már megínt kerékagy csapágyak, féltengely gumiharangok (többszőrr is.!?)... Lambda szonda.
    A régi lehet, hogy hazavágta az ATC-t (?)
    Meg szinte minden ami elromol6, sajnos el is romlik... :/

    2007.02.05.
    250100km nél. "Raikönen efektus" elfüstőlt a motor! Megrepedt 2-es persely :(

    2007.03.22. Hét7+ 3 nap után kész lett! Bontott, perselyek, dugók, hajtókarok, vezérműtengelyek, vezérműláncok. Egy törött motorblokkos, 100e+ pici km-t futott autóból. Új gyűrűk, főtengely-hengerfej felújítás, lendkerék könnyítés.
    Friss motor/váltó olaj. + új első gátlók, főfékhenger fékfolyadék. (288e! ft)

    07.04.02.
    Trafó alá 1elektronika.

    07.04.25.
    Jelső kerékagy csapágy csere. Két év alatt már 3x :/

    07.11.25.
    Friss vizsga/zöldkártya.
    Ennek érdekében: Új lengőkarok, kormány összekötő gömbfejek,előrre felkerűlt a "nagy" fék, új tárcsával, betéttel és fékcsővel, hátúl új tárcsa/betét, hátsó kerékagy csapágy. Selenia 20k for AR+ szűrők és 8db új NGK gyertya.
    Szóval egy fél autó ára ismét ráugrott:)

    2008.03.
    Kipuff felújítás. Y--> a végéig.

    2008.04-05-06. hó
    Megérett a kasztni a felújításra. A lakatolás megkezdése elötti napon ügyi voltam. Így nem csak a hátulját kell megcsinálni:/ Még jó, hogy van némi alkatrészem hozzá:) Viszont nincs szebb (és occobb), mint egy telifény "extrákkal"
    Fényezés végeztével.kárpit pucolás, 96 os Super ajtókárpitok beszerelése, zörgés csillapítás. (remélem sikerűl) Zene fejlesztés. Új sötétítő fóliák az oldalüvegeken.Egy kicsi hátsó légterelő a tetőre.:)

    Az idáig ráköltött vagyonból már vehettem volna egy 156 ost is! Lassan GTA-t is:)))



Fotóalbum