2017.05.26. 180EKm!
Olajcsere( Selenia wrd) olajszűrő,légszűrő(Hengst filter) kormányszervó olaj csere!
2017.05.19. 179900Km. Cserélve lett a teljes kuplung,kinyomócsapágy,kuplungszerkezet,tárcsa,és kéttömegű lendkerék,főtengelyszimering,valamint a jobb oldali belső féltengely gumiharang!
2016.06.22. A baloldali felső lengőkar cseréje TRW került bele!
2016.04.22. 169700Km. Olajcsere Selenia WR Disel, olajszűrő Ufi, Levegőszűrő Hengst filter, csomagtér gázrugó csere Magneti marelli.
2015.08.12. 161670Km! Cserélve lett a vezérszíj (Dayco Isoran), feszítő,és vezetőgörgő (Ruville),vízpumpa (Thermotec). A hosszbordás feszítőkar(Ruville) főtengely szílytárcsa (Impergom) vezetőgörgő (Breda) feszítőgörgő (BTA),valamint a baloldali alsólengőkar (TRW).
2015.05.12. 158000Km! Cseréltem a generátort ,mert nem volt töltés.Kiderült, hogy elkoptak a szénkefék, kopott a csúszógyűrű, a feszszabályzó, és a diódahíd sem volt tökéletes, és még a szabadonfutó sem működött rendeltetésszerűen!
A felújítás annyiba kerül volna ,mint amennyiért sikerült venni egy új utángyártottat! A generátor kiszerelése sem volt egyszerű, cserélve lett egyúttal a hosszbordásszíj is(Dayco) ! Az akumlátort is cseréltem, mert először cellazárlatra gyanakodtam, és már közel 6 éves volt.
2015.06.03.159000Km! Cserélve lett a két hátsó gátló, mert az összes olaj kifolyt belőle, már 4 ével ezelőtt is alig 10-20% os volt. A csere nem volt egyszerű mert a hosszú 12 csavar jó bevolt gyógyulva a csonkálványba. A jobb oldali melegítéssel kijött ,viszont a másikat szét kelett vágni, és cserélni kellet .A vágást a kerékcsapágy is megsínylette,ezért az is cserés lett, valamint a csonkállvány szilent is.Egyúttal kicseréltem a stabrúd bekötőket, és a stabszilenteket is! Az üzemanyagszűrő is cserélve lett( Machle-Knecht)
2015.03.28. 156600Km .Lecseréltem a motorolajat,( Selenia WR 5w-40) olajszűrőt( Mahle ) levegőszűrő (MAN Filter)
2014.09.24. 153200Km! Cserélve lett az első stabrúdszilent,és a bekötőkar !(Birth,Lemförder)