Legyünk kényelmesek, így hát vettem egy központi zár vezérlőt, már távirányítóval is nyithatóak az ajtók:) De lustaságomnak köszönhetően semmi mást nem kötöttem be, csak a zárást nyitást, de a célnak tökéletesen megfelel:)
Nagyon régóta szerettem volna lecserélni a szokásos kék színű kicsit kopottas üléseket valami szebbre, különlegesebbre:) Sikerült is beszereznem egy (a tisztítás után) nagyon szép állapotban lévő ülésszettet oldalkárpitokkal kompletten jóárasítva:)
A szerelés pikk pakk ment, külön örültem hogy jobbkormányos autóból kerültek ki az ülések, mert így az anyósülés lett állítható, a vezetőoldali ülésnek ugyan nincs meg az állítási lehetősége de nem is baj, főleg hogy egy kicsit talán alacsonyabbra tolódott az üléspozíció:)
Eddigiektől eltérően most Selénia Turbo Diesel-t kapott a gép, eddig jól muzsikál. Ezenfelül még cserélve lett az olajszűrő, gázolajszűrő, légszűrő, pollenszűrő + kapott egy átlátszó gázolajcsövet a szűrő és adagoló közé, csakhogy szemmel követhessem a buborékokat, illetve buborék mentességet:) Régebben ez már megviccelt...
Km óra állás: 198672
Jah és amit kihagytam az egy Wynns motor cleaner adalék... kárt biztos nem csinált:)
Felkerültek az alfacity-s matricák hátra, előre pedig egy kis szépséghibával:)
A garázsban sorakoznak a teljesen el nem fújt festékek... gondoltam használjuk fel vmi hasznosra őket... így született az ötlet, hogy lefújom a szelepfedelet pirossal, majd felcsiszolom az alfa romeo feliratot... a végeredmény így néz ki:
A héten lefestettem a szárnyat, így mai nap sikeresen a helyére tettük, könnyebben ment mint gondoltam egy kis rajzolgatás, méricskélés, fúrás és már a helyén is van...:) Kellett ez már oda...:)
Bónuszként szétszedtük az LDA-t, valószínűleg a tüske fordítva volt benne, most már ez is rendben van.
Sikeresen meghozta a postás a megrendelt kulcstartót, sapkát, valamint az összevaterázott alfás zászlót a hova tartozás végett:)
Sikerült beszerezni egy krómkarikás óracsoportot, igaz nem működött tökéletesen, így kellett egy kicsit variálni az órákkal... szerencsére nem egy komoly művelet szétkapni, végeredményben maradtak a régi órák + az új krómkarikás plexije.
Megtörtént még az olajcsere is, most Elf 10W-40-es olajra esett a választás.
Óraállás: 190556km
Motorgenerál után már tervben volt, hogy ki kell tisztítani az intercoolert is, mert nyomta ki az olajat, igaz ez egy év használat után megszűnt, de nem volt felesleges művelet a leszedés, mert volt benne még rendesen olaj...:S Mostanra ez is kipipálva:)