Kicserélődtek a hátsó lengéscsillapítók is Koni-ra illetve a hátsó betétek is cserére érettek, így most már ezek is újak. Km.: kb. 250300
Az első gátlók már igencsak viseltesek, szerencsémre szembe jött velem egy szett igen jó árú Koni Sport gátló, így most az elsőket, egy pár héten belül pedig a hátsókat is lecserélem és végre összeáll a vas. Persze néhány dolog még előkerült időközben (felütközés gátló és társai), volt egy kis karosszéria munka is és már csak tényleg a hátulja várat magára.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040361t.jpg)
Végre valahára belekerült az ugrálós gyári fejegység helyére egy loudlink egység és egy új Dunlop gumiszőnyeg szett. Remélem ez végre nem eszi meg az összes bőr cipőm sarkát...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040363t.jpg)
Az összes gumi tömítés cseréje, klíma hütő csere (a csatlakozásnál elfáradt az előző), tisztítás, töltés. Tanulság: ebbe se kezdjünk bele úgy, hogy ááá tuti, hogy csak egy 20-as lesz, mert csak tölti kell. Cserébe viszont jéghideg a klíma.
236 ezer körül úgy néz ki az autó megérett a futómű rendbetételre. Keszthelyen kikapták alóla a komplett cuccot és mindenből felújítottat, szilentekből pedig teljesen újat kapott. Az első féktárcsa és megköszönte a közreműködést illetve mielőtt még bemondta volna az unalmast úgy döntöttem, hogy lecseréltetem új Brembókra és Ferodo betétekre. A különbség zongorázható minden tekintetben, kanyarstabilitás eszméletlen, nem bólogat az autó és nem mászik el sehol a hátulja sem.
Hétvége, Eger rally, szép az élet...de rájöttem, hogy Mo.-ra tényleg csak terepjáró vagy birodalmi lépegető való. Belementem Kál környékén egy kátyúnak nevezett, az út kellős közepén található szerelőaknába (azt hittem kiszakad a jobb első kerék). Hétfő szerelő, kárfelmérés. Jobb első futómű úgy kuka ahogy van, de bal első lengőkarok közül az egyik szintén lóg, jobb hátsó csapágy is illetve fék tárcsa+betét csere érett meg elől. Szép móka lesz, de végre rendben lesz minden a verdán.
234 ezer kilóméternél megadta magát a felső motortartó bak, így a Lenkey szerviz (a szilentek által) és egy lelkes 13. kerületi vállalkozó szellemű szerviz (a beszerelés által) volt segítségemre a felújításban. Illetve Arno166-ot is köszönet illeti az alkatrészek miatt. ;))
15 ezres olajcsere (+pollen-, olaj. és levegőszűrő 227 300-nál.)
Hamarosan bekerül az autóba a Hunflex E85 doboz. Szerény számításaim szerint a +10%-os fogyasztás növekedéssel együtt (ami egyébként 5%-os teljesítmény növekedést is eredményez) maximum a 10. tele tank után már megtérül a kütyü..az kábé 5000 km...tehát 1-2 hónap. Az akárhogy is nézzük nagyon rendben van...