- Típus:159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2011
- Színe:Nero Luxor
Reggel indulás előtt körülnéztem a motorházban.
Kicsit a min alatt volt a hűtővíz szintje, töltöttem rá ioncseréltet. Ablakmosót is feltöltöttem, olajszintek rendben. GO...
Párszáz km napsütéses km után eszembe jutott a szint. Rövid szünet, és lőn meglepetés!! A kiegyenlítő tartály aljában alig lötyög valami. A motorházban folyásnak nyomát nem látni. Hová tűnt? No, mindegy, 5km a következő kút, ott kap vizet. Mire odaértünk már semmi sem volt a tartályban. Vettem 2 litert az ioncseréltből. Több, mint egy liter belement. Erre vettem még 3 litert.
Még 400 km tovább. Közben az idő is rosszra fordult. Viharos szél, szakadó eső, tengernyi jégeső, 8-12 fok. Mindez 3x egymás után.
Óvatosan haladva, 80-100km-enként megállva a vízszint változatlan. De nagyon furcsa, hogy a kupakot letekerve nincs túlnyomás a rendszerben. A hűtőbe vezető cső alig langyos, a hűtő gyakorlatilag hideg. Úgy néz ki, hogy a fűtés elviszi a motor által termelt meleget.
Aztán a szokásos német dugó, ráadásul kissé melegszik is az idő. Fél óra múlva alig van víz a tartályban. Túlnyomás most sincs, a hűtőbe vezető cső meleg. Majd egy liter ment bele. Újabb 25 km országút a végcélig, immáron napsütésben. Kb. fél liter fogyás.
A váltó tetején pirosas színű víz, a felette lévő dolgokon a víz nyomait látni.
Nagyon úgy néz ki, hogy amikor kinyit a termosztát, akkor megy el a víz. Elsőre a hűtőbe vezető csőre tippeltem, de semmit sem látni rajta, mint ahogy sehol máshol...
Most mi legyen?