- Típus:159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2011
- Színe:Nero Luxor
Ma gyml-hez költözött a cucc, hogy az ő autójában szolgáljon tovább:
- JBL ládástól
- Focal szett
- kondi
- Hifonics
Ma az együtt megtett 190.700 km után átkerült Hardy oldalára.
Furcsa volt látni, ahogy elment. Bő 2.700 órát töltöttünk együtt...
Ma meglátogatott egy bank képviselője, hogy megnézze és fényképeket készítsen a Párducról.
Látva az autót a kért hitel gyors elbírálását helyezte kilátásba.
Nagyon bántotta a szememet a műszerfal üzenete, mely szerint nem jó a rendszámtábla világítás. Ma nekiálltam a cserének.
Külön köszönet Giovanninak meg a magyar hatóságoknak, hogy az izzó cseréhez le kell szerelni a rendszám tartót is. Még jó, hogy a lökhárítót nem kellett...
Ma utolsó lépésként kikerültek az első ajtókból a Focal hangszórók és visszakerültek a gyáriak.
Majd fél napot elvoltam vele, mert volt pár buktatója a dolognak. pl az anyósülés előtti magas sugárzónak a vezetéke belesett a műszerfalba. Fél órás pecázás után egy leírhatatlan alakúra hajlított dróttal végül is sikerült kivenni a végét.
Aztán szét kellett bombáznom a fél garázst, hogy az egyik rácsot megtaláljam.
Végül is elkészült, várja az új gazdáját.
- életkor: 1.792 nap
- km óra állás: 190.525 km
- össz. menetidő: 2.721,3 óra (113,39 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 12.745,81 liter, ebből 66,63 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 6,65 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 27,84 Ft/km
- átlagos napi futás: 106,32 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,33 %
Kipakoltam a személyes cuccokat.
Takarítás kívül, belül. Teletankoltam.
Várja az új gazdáját.
Azért most sem hazudtolta meg olasz hisztérika mivoltát, kaptam egy "vizsgálja meg a rendszámtábla világítást" üzenetet. Az egyik kiégett.
Mielőtt elviszi valaki itt az ideje egy kis nosztalgiának.
Akit meg érdekel az autó, lássa hogy merre jártunk...