Mutasd

>> Szerviz2014-11-03

Némi búgás és az elejében tapasztalható bizonytalanság miatt átnézettem a futóművet. A hibalista:
- hátsó kerékagycsapágy
- axiál csuklók
- porvédők
- kormányösszekötő gömbfej
- stabpálcák
- toronyszilentek
Ezt mind kicserélte Tuningman. Szegény a csapágy leszedésével megküzdött nagyon. Egy szerszám látta kárát, eltört miközben próbálták lelazítani. A futómű állítása körül volt némi bonyodalom, de végül be lett állítva. Így pár hét távlatából kiderült, hogy nem túl jól, elég bizonytalan az irányítása ahhoz képest, hogy minden új és be is van állítva. Amint feltettem a téli kerekeket, újra beállíttatom valami hozzáértővel, mert ahol most volt az autó ott bár a felszerelés jó volt, de a hozzáértés már hiányzott(a szerelő bután közli, hogy nem is állítható a hátulja, pedig a gép azt írja. Ez mindent elárul a képzettségéről.)
Az alsó motorvédő burkolatból ki kellett vágni egy kis darabot, mert nagyon lekonyult egy részen, és így leültetve minden szaron húztam végig. Ráadásul egyszer mikor letolattam egy füves részről, a padkába beakadt és le is téptem az egészet, úgy kellett felkötözni gyors kötözővel.