Blog
Elindítottam a GTV-t. Új termosztát, néhány új cső, levegőszűrő, fagyálló (most már minek?). Megy, mint a disznó, ahogy szokott. Itt-ott kis vízfolyás, ez-az, szóval rendben levőnek tűnt. Mentem vele 20 km-t, jelez az ABS visszajelző. Kb. ezzel egyidőben elment az összes világítás, első-hátsó-vissz Tovább »
A könnyítés része: - hátsó és első ülések (meglepően tágas autó a GTV) - küszöb-borítás - hangszórórácsok (az milyen gagyi!) - sebváltógomb - az egykori mélynyomó kábele - csomagtér-burkolatok Félretéve a viccet: belülről is úgy néz ki, hogy sehol sem volt törve, minden eredeti és rozsdamente Tovább »
"Közkívánatra" néhány kép a régi motorról, hátha valaki kedvet kap. A főtengelyen kívül szerintem nagyon jó állapotban van! Tovább »
Tisztelt Márkatársak! A téli pihenő alatt néhány alkatrészt kellene beszereznem, de az általam ismert források nem megfelelőek erre. Segítsetek kérlem, ti hol vásároltok? - Termosztát: nem zár, nem melegszik fel a víz, kiszereltem, a net-en 6-30 ezer forint között találtam, persze csak virtuálisan Tovább »
Autó adatlap
- Típus:Spider / GTV GTV TB
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1996
- Színe:fekete
- Jellemzők:
Eredeti festésű, sérülésmentes (rétegmérővel mért) fekete GTV, V6 1996 ccm turbomotor. Ültetett kivitel szinte mindenhol képes fennakadni, nemhogy a garázsba, de még az udvarra sem tudunk beállni. 2010-ben motorcsere: balesetes autóból egy kb. 60 ezret futott motor (tényleg, megbontva látszott) került bele. Istenien megy, nagyon-nagyon erős, szinte "bolondbiztosan" stabil. - Extrák:
Klíma, ABS, gyári Alfa-felnik, ültetés, bőr. De a legjelentősebb extrája a 200 lovas motor és a gyönyörű alak.