Elindítottam a GTV-t. Új termosztát, néhány új cső, levegőszűrő, fagyálló (most már minek?). Megy, mint a disznó, ahogy szokott. Itt-ott kis vízfolyás, ez-az, szóval rendben levőnek tűnt. Mentem vele 20 km-t, jelez az ABS visszajelző. Kb. ezzel egyidőben elment az összes világítás, első-hátsó-visszajelző. Pontosan nem tudom, mikor, mert ragyogó napsütés volt. A mosóban már nem volt. Aztán további 100km után leállt a kilóméteróra is. Ezúton kérek elnézést a szembejövő autósoktól, akik villogva figyelmeztettek, hogy kapcsoljak lámpát. Be volt kapcsolva! Néztem a reléket és biztosítékokat, persze jók, különben sem menne ki az összes egyszerre! Egy ideig mintha rádió sem lett volna, az idővel visszajött (vagy csak én bénáztam a bekapcsolással?). Segítsetek kérlek, mert így mozgásképtelen vagyok! Mi a fenét nézzek meg? Lehet, hogy a világításkapcsoló ment szét? Elektromos ablakok mennek. Az is jó, ha ajánlotok Gödöllő környékén olyan elektronikust, ami meg tudja csinálni. Előre is köszönöm!
A könnyítés része:
- hátsó és első ülések (meglepően tágas autó a GTV)
- küszöb-borítás
- hangszórórácsok (az milyen gagyi!)
- sebváltógomb
- az egykori mélynyomó kábele
- csomagtér-burkolatok
Félretéve a viccet: belülről is úgy néz ki, hogy sehol sem volt törve, minden eredeti és rozsdamentes. Mit szóltok a bal1-hez, hogyan és kivel lehetne megcsináltatni?
"Közkívánatra" néhány kép a régi motorról, hátha valaki kedvet kap. A főtengelyen kívül szerintem nagyon jó állapotban van!
Tisztelt Márkatársak!
A téli pihenő alatt néhány alkatrészt kellene beszereznem, de az általam ismert források nem megfelelőek erre. Segítsetek kérlem, ti hol vásároltok?
- Termosztát: nem zár, nem melegszik fel a víz, kiszereltem, a net-en 6-30 ezer forint között találtam, persze csak virtuálisan(!), szóval nincsen. Nekem nem kellene a termosztát-ház, elég lenne maga a termosztát, amit bajonett-szerűen kell rögzíteni a házban.
- Légszűrőbetét: ez van szinte mindenhol, szintén 6 és 30 ezer közötti áron. A 30-asok a "sportlégszűrők".
- Az első futóműhöz kellenének merevítők (lsd kép), az enyémből a szilentek kiszakadtak, mert mindig leért az alja. Van ezekre valamilyen szakszó? Ilyet sehol sem kaptam. Keressem bontóban?
Ha tudtok segíteni az alkatrészforrásban kérlek írjatok!
Köszönettel: FCs
Letettük télire az autót - forgalomból is kivontam - és rendet tettem a garázsában, megnézegettem a kicserélt motort. Szinte biztos, hogy nem fogom használni. A vezértengelyek jók, nem szögletesre kopottak, a dugattyúk finoman mozognak, semmi váll nem érezhető a hengerben, a gyűrűk még ennyi állás után is tömítenek.. Persze csak alulról néztem és tapogattam, mert lefelé nem lehet kihúzni a dugókat, a hengerfejek meg nincsenek leszedve. Egyszóval eladó a blokk, dugattyúkkal, befecskendezőkkel, komplett hengerfejekkel. Ami a képeken látszik, az van rajta. A főtengely nem jó, hogy lehet-e köszörülni, azt nem tudom, ezt szakértőnek kellene megnéznie. Ha valakit érdekel, jelentkezzen, megbeszéljük.
Kedves Márkatársak!
Gödöllő környékén tudna valaki csápos emelős alánézési lehetőséget?
1: fogy a szervóolajam, de nem látok alatta olajat sehol.
2: megemelték olajemelővel, természetesen nem az emelési ponton.
3: bukkanóknál hátulról olyan hang jön, mintha kettétörne az autó, talán a lengéscsillapítok KO-k.
4: alacsony az alapjárat (óra szerint 3-400).
Tudtok tanácsokat adni?
Kösz: FCs
2
433