Mutasd

>> Szerviz2014-05-22

Miután tavaly ilyenkor egy haverom megreparálta a lökhárítómat, ősszel sikerült felszaladnom egy magasabb parkolószegélyre. Felfelé nem volt gond de lefelé... (1.fotó)

Mivel holnapután VTT, utána majd AC, rászántam magam az újra fényezésre, de most másképp. Tavaly csak össze lett nagyjából forrasztva, meg foltban lefényezve, no meg kb fél centi gittet is bevett.

Most szakemberhez vittem. Vasárnap leszedtem a lökhárítót, hétfőn egy ismerős átvitte egy Renault Masterral Ceglédre a fényezőhöz, ma pedig ugyanaz az ismerős a VW Sharan-jával hazahozta.
Szakszerűen meg lett műanyaghegesztve és az egész lökhártó újra lett fényezve. Volt már rajta egyéb kisebb sérülés is.

Ma délután fel is raktam. Mikor az összes csavar a helyén volt, észrevettem, hogy az ütközési energia elnyelésére szolgáló hungarocel tömböket kifelejtettem.
Nyitott a garázsom, és mikor leszedtem a lököst, inkább levettem ezt is, mert a drága jó kutyám nikecel-mániás, és nem akartam, hogy kedvet kapjon egy kis rágcsálásra.
Nem akartam felesleges kockázatot vállalni egy újabb leszereléssel, így most így marad július közepéig. Akkor úgyis le akarom venni, mert sterimo-val ki akarom tisztíttatni a hűtőt a sok bogártetemtől.

Addig csak ne lesz frontális ütközésem...remélem sohasem lesz.

GT barátom hathatós közreműködésésével még a Curoe Sportivo matricák is felkerültek ma a lökhárítóra, ill.kaptam QV-jelet is tőle, az meg az index fölé került.