Tagok >> hg6idn >> 156 SW 2,0 JTS >> Blog
- Típus:156 SW 2,0 JTS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Grafit metál
Sajnos valami vírus teljesen áthúzta a számításomat, nem jutottam az Alfa közelébe. A láz múltával azért sikerült kevés érdemi elméleti analizálást végrehajtani. A FES progival rögzített lambda élő adatokat elemezgettem, úgy néz ki az 1-es hátsó szondám gyakorlatilag teljesen halott, a 2-es hátsó szépen teszi a dolgát, hozza a 200mV alsó és a 700mV körüli felső feszültségeket.
A szabályzó szondák viszont nem tudják már az elvárt kb 600mV körüli csúcstól csúcsig feszültség különbségeket ( ajánlott irodalom, forrás: http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=133&akt=2 ) fáradtak, tehát előbb vagy utóbb ezeket is cserélni kell.
+ info:
Húsvétkor sikerült kicsit több időt tölteni az autóval kettesben:
2-es henger gyújtótrafó gumi szigetelő szoknyája lent maradt a gyertyán, némileg áthúzott, ezt a rádióban is hallottam, hőálló szilóval orvosoltam, illetve hengerfej tetején egy testelés rögzítő csavar laza volt, meghúztam. Azóta nem jött elő a chek engine :) Végre valami jó hír is!