Tagok >> jati159 >> 159 2.4 JTDm >> Blog
- Típus:159 2.4 JTDm
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2007
- Színe:Kék
Eddig egy alkalommal volt szerelve, azaz két alkalommal:
Eleve úgy vettem az autót, hogy cserélni kellett az első két lengőkart, mert kopogott a gömbcsukló! Ez tényállás! :D
Vettem bele TRW lengőkart, utángyártottat. Mondjuk a gyárit is TRW szállítja, de a gyári lengőkar Magneti Marelli márkával hozta.
Nem baj spórolunk! Jó az után gyártott! 10 ezerrel olcsóbb is darabja.
Elmentem 15.000 et! Kopog a jobb eleje! Sokáig azt hittem, hogy a légszűrőház vagy a motortakaró burkolat kopog vagy a fene se tudja, de rövidre fogom és leírom az okát.
Hosszas szerelőhöz járás után rájöttünk, hogy az után gyártott TRW lengőkarba raktak pluszba egy műanyag perselyt és amikor megkapta a terhelést a lengőkar (Leraktuk az autót a földre), valamint menet közben nagyot mozgott le-föl az eleje, akkor a perselyben a gumi szilent megugrott és a karosszériára úgy vitte rá a rezgést, hogy koppanásnak hallatszott.
Megrendeltem bele a gyárit ami ugyancsak TRW, bár látszik a kovácsszerszám süllyesztékén is különbség és láss csodát abban nincs műanyag persely!
Ez kb.120.000 környékén volt ez és azóta semmi baja.
Úgyhogy tanulság! Ha csak lehet akkor gyári alkatrészeket szabad venni az Alfához.
Még mindig próbálom garanciába visszakapni az árát, de magam is belátom, hogy fölösleges...