Jellemzők: Soha szebb autóformát nem rajzoltak még vonalzóval! Egyetlen ív nélkül is gyönyörű, álló helyzetben is dinamikát sugároz! Tökéletes ötvözete az eleganciának és a sportosságnak! Korrekt méret, még korrektebb forma, szuper megjelenés! Mindennel rendelkezik amivel a korabeli Alfák: diesel-hangú vezérlésmódosító, fel-felvillanó kontroll lámpák, ugráló alapjárat és szitaszerű kipufogó. Ezeket tuti azért csinálják, hogy kiderüljön, ki az, aki igazán alfás! Aki szereti az Alfát, az így is szereti !
Nos, a kipufogó project megvalósult és vadiúj középsö rendszert kapott az eszköz, olyan anyagból, ami kívül-belül alumíniummal van bevonva!
Extrák: Legfontosabb extrája, hogy ki van fizetve. Ezenkívül egy Cindy Crawford hasonmás szokott benne ülni! Van benne minden,ami csak kell, klíma, szervo, CD, gyerekülés, talán csak az ABS hiányzik! Meg a gáz a légkondiból..
Az állítható kormány és ülésmagasság például elengedhetetlen az emberméretű (100 kg körül) vezetőknek! Bazsi, a fönököm nagyon kedveli, föleg, amióta annyira megnött, hogy kilát belöle.
Egyéb: Csak akkor lenne jobb, ha csapvízzel menne! Lehet, hogy a TS gyenge a V6-osokhoz képest, de környezetemben akkor is ez a legbikább gép!
Munkábajáró kocsi, csak ritkán használom ki a teljesítményét. Pl:Fehérvár-Szeged 210 km 2óra alatt, máskor Bp.Déli-Zamárdi-Fehérvár 150 km, 1:15' (az akkor felújítás alatt lévő M7-en, igaz éjjel)
Kedvelem, mert a nagy teljesítmény ellenére takarékos, a fent említett szegedi túrán 7 litert(!) evett. Dehát egy 150 lóerős gép észre sem veszi a 140-es tempót....
Nyaralásból hazafelé: Bogács-M3-Bp. Hungária krt.-M7-Székesfehérvár 217 km. 2 óra 02 perc.