Jellemzők: 160 ezer km, egy V6-nak meg sem kottyan. Mégsincs olyan szép állapotban mint gondoltam...sok a javítanivaló kívül, fékek és gumik cseréje esedékes. egyébként megy mint a vadállat és gyönyörű hangja van! Összességében nem bántam meg, hogy belevágtam, habár kicsit többet kell majd rákölteni, mint azt az elején hittem.
2011. szeptember 4.
Nagyjából egyben van végre a gép!
Amit eddig csináltattam rajta:
- vezérlés oldali motortartó bak (konzol+kar) cseréje
- jobb- és bal kézifékbovden cseréje
- jobb hátsó ajtó fényezése, jobb Zender küszöb javítása és fényezése, bal A oszlop fényezése
- jobb felső lengőkar cseréje
- bal belső kormány összekötő gömbfej cseréje
- első féktárcsák és fékbetétek cseréje (Brembo)
- jobb és bal stabilizátor kitámasztók cseréje
- 4db Pirelli Cinturato P7 gumi gyári ötlyukú felnire szerelve
- jobb alsó lengőkar cseréje
- első lökhárító és Zender kötény javítása, fényezése, bal Zender küszöb fényezése
Extrák: Zender szett körben, gyári polírozott felnik, Ragazzon 2x70 rozsdamentes acél hátsó kipufogó.
Belül minden bőr és elektromos, ez magától érthetődik.