Blog
A fűtőradiátor a kilyukadása miatt megérett a cserére, de most újabb 15 évig nem lesz vele gond. Az új radiátort megúsztam egy tizesből, de a munkadíj az nem volt piskóta, mivel két napos meló volt a cseréje. Tovább »
Cserések lettek a felső motortartó szilentek. Csak Erhardnak köszönhetem, hogy sikerült beszerezni. A száma: 8511530CFG . Két egyforma kell a felső tartóba. Tovább »
Mivel termosztát csere után is nagyon melegben kicsit melegedett a víz, nekiestünk a gépnek. Vízszivattyú csere fémlapátosra, vízhőmérséklet jeladó csere, mivel nem minden értéknél egyezett a két kör jelzése. Most minden tökéletes, max 90 fok nagyon melegben is. Egy füst alatt a generátor ékszíj és Tovább »
114875 km-nél megejtettem az olajcserét, mert untam már ,hogy a leeresztő csavarnál csöpög és olajos a garázs padlója.. Alátétcserével megoldódott a probléma. Selénia olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő cserélve. Egy-két csavart lecseréltünk, mert nem voltak egyformák. Tovább »
113000 km-nél elvittem műszaki vizsgára a kicsikét. Minden hibátlan, simán átment, csak a balos fényszóró testjét kell majd megnéznem, mert kicsit kisebb a fényereje, mint a másiknak. Up: Kiderült, semmi gond az autóval, csak az égő fáradt el a bal oldalon 1 év alatt. Új égők 7000-ért , s mint az új Tovább »
Autó adatlap
- Típus:166 2.5 v6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Blu ontario
- Jellemzők:
Korához képest igencsak jó állapotú korrózió nélkül, pár kavicsfelverődéssel. Kicsit volt törve, de szépen javítva. Korrekt gazdája volt, így tényleg 94 000 Km-el vettem meg . - Extrák:
Maga az autó is extra.
De azért van automata klíma, elektromos ablakok elöl, hátul, Kazettás magnó + 6 lemezes cd tár, gyári navigáció. Sport gomb / str gomb/, bézs bőrkárpit remek állapotban, ülésfűtés, elektromos üléstámla mozgatás, ködlámpa elöl-hátul. Bőrkormány, bőr váltógomb, 6 sebességes váltó. Tempomat. Fényszórómagasságállítás.