Mutasd

>> Szerviz2025-12-13

Vásárlás után volt néhány nyilvánvaló és pár kevésbé egyértelmű hiba az autón, így a feladat adott volt.

A legalapvetőbb gond az volt, hogy gyorsításkor rázott az autó.
Mivel a 156-on ezen már átmentünk párszor, nem próbálkoztam a GSP csillag egyedüli cseréjével, hanem beszereztem egy viszonylag keveset futott féltengely szettet Horváth Bélától.
Ez a csomag tartalmazott még 2 hátsó lámpát, kormánylégzsákot (az enyémnek a közepét valaki SNICCERREL vágta ki...), egy pár napellenzőt (balos lóg), gyönyörű balos ablakemelő kapcsolót, ilyesmiket.
Összesen 98 ezret fizettem a cuccokért.

Miután megérkeztek, elvittem az autót Szabolcshoz, aki az egyetlen ember, akiben még megbízom szerelésileg...

Átnézte, szerinte egészen rendben van.
Így egy kies decemberi napon ott is hagytam nála egy wellness-kezelésre.

Kapott:
Új vezérlés, vízpumpa, hosszbordás szettet,
Olajcserét (Motul 5w40),
Motortartó bakot,
Motor hosszkitámasztót,
Egy pár első féktárcsát (Zimmermann),
Ajtóhatárolót,
Új gyári balos ülésfűtés kapcsolót,
Féklámpa kapcsolót,
Váltóolajat,
Szűrőket,
Bal külső féltengely gumiharangot,
Szét lett szedve és be lett állítva a balos fényszóró,
Légzsák diag + csarlakozó javítás,
Proxy rendezés.

Azért még nem vagyunk a végén :)

Km: 290.200