Mutasd

>> Egyéb2016-05-09

A könyöklőn sajnos megjelentek a használatból eredő kopások, így cserén kezdtem gondolkodni. Mivel a fekete sportüléseken piros színű a hímzés, adta magát a lehetőség, hogy a többi bőralkatrészt is hasonló design szerint készíttessem el. A váltó szoknyát már korábban cseréltem, mert ki volt szakadva.
Annak szétszedése a következő: A szoknya hátsó oldalán a takaróelem alá kell nyúlni, és finoman felfelé húzva a rögzítő patentek kipattannak. A szoknya gomb alatti részén a patentot és a tépőzárat kioldva a váltókarról kibújtatható, Ez után a két csatlakozó le kell húzni és kivehető az autóból. A szoknya keretről történő eltávolítása nekem elég problémás volt. A szoknya vissza van hajtva egy belső peremre, majd egy peremmel van arra rászorítva, amit oldalankét két műanyag karom biztosít.
Ezeket kellene úgy kipattintani, hogy ne törjenek le. Ez volt a harmadik 159 váltószoknya amit szétszedtem, de eddig egyszer sem sikerült ezt az akadályt megugranom. A csere értelemszerűen fordítva történik. A letört karmokat rövid csavarokkal pótoltam, amelyek a perem és a keret közé tekertem be.
A kézifék szoknya egy egy keretre van ráfeszítve, ezt kell kipattintani. és a patent oldása után azzal együtt eltávolítható. Elég a két oldalát és a tetejét kipattintani, mert alul csak egy megvezető rész van.
A könyöklőt két csavar rögzíti és csak a felső rekesszel együtt lehet kivenni.
A váltógombot a kupak alatti csavar rögzíti. A kupakot vékony csavarhúzóval a bőr és a kupak között lehet óvatosan kifeszíteni. két kis körömnek kell kipattannia.