Feszültség szabályzó tönkre ment.
Csere + teljes felújítás.


Hátsó spirálrugókat cserélni kellett, mert törött volt mindegyik.
El öregedett a műanyag, ezért menet közben el szált, és az összes fagyalló ki folyt, szerencsére időben meg tudtam állni, ezért nem történt nagy baj.




Ideje volt a cserének, sajnos előző tulajdonos nem cserélte, és már nagy volt a baj. Szerelő ismerősöm el mondta, hogy már alap helyzetben nagyon laza volt a vezérlés lánca.


Osztrák só után meg történt az első alvázvédelem és a többi kötelező szerviz. Következő szerviz 156500 km-nél.


Sikeresen hazaértünk Gödöllőről, de utána picit be durcizott a Tütüke (dadogott, rángatott a kocsi, és motor hibát jelzett) . Szerencsére gyorsan orvosoltuk a hibát, ami egy lyukas levegőcső volt.




Sikeres autóvásárlás, egy álom valósult meg :)
Az autó Osztrák volt, vezetett szerv.könyvvel. Szerencsére az Osztrák só nem tudta tönkre tenni az Olasz CSODÁT :D
Sok munka után sikerült találnom egy kilincset. Hát tényleg ritka mint a fehér holló.



0
585
Fórum
Friss topicok
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- 159
- Virtuális Romeo
- Alfa reklám
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Oldtimer, youngtimer
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki