Tagok >> Atesz159 >> 159 SW 2.0 Jtdm >> Blog
- Típus:159 SW 2.0 Jtdm
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2009
- Színe:Nero pastello 601
Újabb egy hónap telt el,műszakilag teljesen rendben az autó.Én nagyon szeretem,ő pedig megbizható működéssel hálálja meg ezt.Valahogy nem tudom megszokni a látványát.Már úgy értem,ha leparkolok a teremgarázsban vagy bárhol az utcán,biztos,hogy még pàrszor visszafordulok,hogy gyönyörködjek benne.
Még május elején kapott egy B oszloptol B oszlopig tartó ablakfóliát.Skyfol fóliát rakattam fel,a kivitelező pedig a Bestfólia Kft. volt.Az előző autómon is ők csinálták a fóliázást,meglehetősen jó munkát végeztek.Sajnos a vezető és utasoldali ablakra a jogszabályok szerint nem lehet sötétített fóliát felrakatni.Így még vadabbul néz ki a vas,ill. elég hasznos extra a hő és belátásvédelem szempontjából.Költsege: 22.000 Ft.
Készülvén a 159 VTT-re,gondoltam kicsit alaposabban lepucolom a kocsit.Igyekszem kivül-belül rendben tartani,de szerettem volna egy kis védelmet adni a fényezésnek.Vásároltam egy doboz Autoglym Super Resin Polish-t.Ez egy vaxos polirozószer,ami egy lépésben végzi el a két folyamatot,elvileg a fényezés csiszolása nélkül.Anélkül hogy reklámozni akarnám,el kell ismernem,tényleg sokat dobott az autóm megjelenésén.A fényezés még szép állaporban van,de a kezés után szemmel látszodott a különbség.Szebben csillog a kasztni és a leírás szerint kap egy plussz védőréteget is a kocsi.Tènyleg ajánlom mindenkinek,aki kicsit gondol a prevencióra is.Én 4000 Ft-ert vettem egy autós áruházban,kb 4-5 használatra elegendő mennyiség van a kissebb kiszerelésben.
Ezután következett életem első Alfás talàlkozoja,a 159 VTT.Hatalmas élmény!Nagyon jó fej mindenki a csapatbol.Vègre nem csak a fórumon olvastam a fiúk hozzaászólásait,hanem személyesen is talalkozhattam velük.Es nem utolsó sorban,ennyi 159-es egy rakáson...Nagyon ott volt!Ha tehetem,jövőre is megyek.
Sajnos történt egy kevésbé örömteli esemény is.A VTT màsnápján egy lejtös lámpás kereszteződésnél a zöld jelzésre várva az előttem álló Opel Agilás úr elfelejtette hogy a fékpedált nyomva kell tartani végig,hogy ne guruljon vissza.Hát lelépett róla...3x is,harmadikra szűk 1 méterről nekem koccant.Mire rádudàltam màr késő volt.A minimálisnàl is minimálisabb nyoma maradt az ütközésnek.Egy kivülálló észre sem veszi,de akkor is...Eszembe jutottak rögtön Valerossi cartárs szavai,akivel még előtte nap beszéltem az Alfás találkozon.Ugyan a 159-esét már eladta,de mint mondta,minden egyes autót ért sérülèsen besírt.Hát én is nagyon mérges lettem.Mindenesetre mostmár nem csak a Suzuki Wagon R+-okat,hanem az Opel Agila-kat is messzire elkerülöm ( tudom,nem ezen autók a veszélyesek,hanem a sofőrjeik.)Elnézést,akinek nem inge,ne vegye magára.
Hár nagyjaból ennyi.Most következík egy olaszországi nyarálàs,kvázi tartós teszt.