Tagok >> TSiga ( I am the TSIG) >> 155 2000 T.S. 8V Super
Blog
Szépen lassan elfogyott a fékbetét. De persze annyi eszem nem volt, hogy megnézzem a fékfolyadékot... Egyszer csak a kuplung elkezdett vacakolni. A váltó recsegett, a fokozatokat nehezen vette. Az utolsó, amire gondoltam, az a kuplung folyadéka volt. Naná, hogy alig volt a tartályban. Ha már arra j Tovább »
Anno domini a gyári lengéscsillapítókat felújítattam a Kárászynál. A sport változat annyira kemény lett, hogy a toronyszilent rugózott a lengéscsillapító helyett. Tehát elcseréltem 1 pár gyári használtra. Azok eddig bírták. Pontosabban nem bírták. A boldogan beszerzett AZEV A felnigarnitúrát lecseré Tovább »
A tavaly vásárolt Azev A felnigarnitúra gyönyörűen állt az autónak. 7,5x16" ET35-ös méretben. Egy 75-ösön volt eredetileg. A baj csak az volt, hogy hátul beleért a sárvédőbe és nagyon figyelni kellett a közlekedéskor. Most Érden sikerült 1:1-ben elcserélni egy garnitúra gyári 7x16"-os Speedline fel Tovább »
Ma 21 éves az autóm! Boldog szülinapot! :-)) Ha beledöglök is, rendbe rakom az idén. Tovább »
A motorcserekor közölték, hogy a kábelköteg csatlakozói nagyon xar állapotban vannak. Egy "teszt" alkalmával a 4 injektor csati közül 2-t simán le lehetett húzni. Semmi sem tartotta. Megkérdeztem a "szerelőműhely" topicban, hogy van-e valakinek valami ötlete. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:155 2000 T.S. 8V Super
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:Alfa Rosso 130
- Jellemzők:
Megy mint a állat, gyönyörű hangja van. A legelső változatok egyike. Ő 1992.03.16-án látta meg a napvilágot. Szegény kicsit le van strapálva, mivel csak most tudtam a család markaiból kihámozni. Egyszer még veterán lesz belőle. Addig is igyekszem megőrizni olyannak, amilyen. Volt benne már pirosra - akarom mondani rossora - fényezett kárpitelemek, de inkább megmarad a klubban korelnöknek, mintsem boyracer autónak. Nem igazán viszem szerelőhöz, mindent magam végzek el rajta. - Extrák:
No A.B.S, de vannak a szokásos el.extrák: fűtés, 4 el. ablak, el. napfénytető, tükrök, stb...
Váltórudat megfeleztem.Most Sparco Racing alugolyó rajta.
Sportkatalizátor + tökéletes alfa-hang.
Már kapott 16-os AZEV A felnigarnitúrát, Recaro belsőt a kihúzható combtámaszos fajtából, Sparco toronymerevítőt és nagyféket (284-eset)
Hamarosan lakatolást fog kapni és egy telifényt.
Update: az Azev felnik túl szélesek és beleértek a hátsó kerékívbe. Most gyári Speedline kerék van alatta. Szép feketék és polír a peremük :-)
- Egyéb:
Mit tartok még fontosnak? NEM AKAROM ELADNI SOHA A JÓ ÉLETBE !!! Egy 100%-os felujítást azért majd kap.