Mutasd

>> Autóápolás2018-05-26

Védekezés a forróság ellen :-) 110 gramm hiányzott már.

 
>> Egyéb2018-04-15

72000 km

 
>> Egyéb2018-03-24

Hiba es gond nélkül!!! :-)

 
>> Esemény2018-01-21

Hólapátolás közben az idő értelmesen teljen…. :-)

 
>> Esemény2018-01-06

Bár csak 100 km ebben a csodás Januári időben, de érződik, hogy megkapta a törődést a VAS. Minden finoman és tökéletesen jár. A motor gyönyörűen szol alapjáraton is.

 
>> Szerviz2017-12-22

Szerencsére tudtam egyeztetni a korábbi tulajjal és kaptam némi instrukciót az állítható futómű rejtelmeiről. Mind az első mind a hátsó gátló három fokozatban állítható manuálisan, illetve a rugó tagok is állíthatók. Ha már Gábor harcolt az beállítással az összes szilent is cserélve lett, illetve egy féltengely harang, mert már repedezett volt. A végeredmény csodás, felemeltük a gyári méretre a hasmagasságot és a leglágyabbra a gátlókat és lás csodát újra élvezhető a városból kivezető út is. A munka végeztével egy futómű állítás és tényleg jöhetne már a tavasz!

 
>> Szerviz2017-12-18

Végre volt elég időm és el tudtam menni Szatmári Gáborhoz a teljes átnézésre. Bár 100% -ig biztos voltam a saját tapasztalatom és Gábor gyors diagnosztikája után, hogy makulátlanul rendben van a VAS, de az ördög nem alszik. A végeredmény egyértelmű és örömteli, az alváz sértetlen (ez teljesen érthetetlen a sportfutómű miatt), az összes szerkezeti elem hibátlan (még a váltó sem szivárog). A két év állás után Gábor több adalékkal kipucolta a motort, így az utolsó fülemet zavaró halk ciripelés is végérvényesen eltűnt. A vezérlés új (szíj, görgők, vezérlés módosító), még a felirat sem kopott meg pedig egy éve cserélték. Jöhetett az összes olaj (motor, váltó, fék) cseréje a hozzájuk tartozó szűrökkel plusz a pollenszűrő. Gábor ajánlásával Liqui Moly 10W-60 került a VAS –ba. Nem jött elő egyetlen egy motorhiba kód sem az első ellenőrzés után. Két feladat maradt hátra. Az első és legfontosabb a futóművel kezdeni kell valamit ez a beállítás nem maradhat. Olyan, mint egy gokárt, így alig lehet kimenni vele a városból. A lelkemet is kirázza. A második feladat egy új övcsat, mert hibát jelez vissza és sajnos nem az ülés alatti csatlakozó csúszott szét.

 
>> Szerviz2017-11-04

Csak cseréljük ki az elrepedt üvegburát így kezdődött. Kerestem egy balos fényszórót, 15e –t találtam is a bontóban. Elsőre kicsit kopottabb volt, mint a két gyári. A terv egyszerű volt, kivesszük a gyári fényszórót, a törött burát lekapom, a foncsort finoman kitakarítom, az új burát visszaragasztom és mehet is vissza. A tervezett időráfordítás az elő mozzanatnál elcsúszott. A fényszóró 6 csavar után kint is, viszont az üveg bura egy flottányi Opel Astrahoz használt ragasztóval lett gyárilag beragasztva. A meleg és a 13 év meg is tette a hatását. 1 óra volt mire a bura levált a fényszóróházról. Majd a finom vatta és desztillált víz kombinációval felkészülve 1 másodperc alatt sikerűt egy 100 forintos nagyságú helyen a foncsort megsérteni. Az újra tervezés és több tucat youtobe how to videó után sikerült az bontóban vásárolt fényszórót szép lassan kitakartani. Mivel a foncsort nem tudtam kicserélni a rengeteg ragasztó miatt, így maradt a bontós vissza szerelése…. közben a jobbost is kivettem, mert porosnak láttam belülről. Ez is kb. 3 órás munka után szép tiszta lett, már rutinból NEM tettem tönkre a foncsort taszítás közben. Ekkor elkapott a gépszíj és a néha vacakoló jobb index is kikerült, naaa itt megtaláltam az első gányolást. Egy korábbi sérülés után a lámpák bekötése egy 6 éves gyermek légózásához hasonlított. Új kábel, egy új lekötés némi kontakt spray, egy kis szilikon a víz távol tartása végett és kész is. Majd jött a baloldal kitisztogatása, itt sem volt szebb a bekötés. Végül 4 új GE Megalight Ultra +120% HB3 a tompított és reflektorizzó, két új Osram Night Breaker H3 a ködfényszóró helyére. A helyzetjelző és az index helyén led –et próbálok ki. Vagyis az egy órás munkából egy egész hetes móka lett…. :-)

 
>> Szerviz2017-10-15

4 új gyertyát cseréltük, hogy szebb legyen az alapjárat. Csere után azonnal eltűnt az indítás utáni alapjárati remegés hidegen.

 
>> Egyéb2017-10-15

Sikerült megoldani az eltűnt rádió kódkártya problémát…. 7 USD

https://sites.fastspring.com

5 perc és küldték a helyes kódot!