Jellemzők: Néhai svájci kivitel, 84-ből az átmenti időszakból: kívülről már 3.szériás műanyagos külső elemekkel, de belül még alfasud futóművel és fékrendszerrel.A svájci "extrák" ki lettek iktatva benne(kartergáz visszavezetés, spec. kvázi dokumentálatlan gyujtásrendszer bolondítás: két érzékelő az elosztófedélben, nincs vákumdob, extra relék és vezérlő elektronika...)
2005.08--> Megvettem, és kaptam hozzá egy pincényi bontott pótalkatrészt...
-Belsőfékes, összerohadt jobb első féknyereggel és belső tuskóval -> nincs kézifék...
-Szétnyúzott váltó rudazat, 1-es,2-es szinkron elkopva
-Megolvadt bütykös bajuszkapcsoló és elektromos hibák..
-digitális biciklis computer beépítve a sebbeségmérő műszer helyére...
-Mint utólag kiderül, elégsok nem látható helyen rohad...
2005.09--> Első szervíz: Új vezérműszíjak és feszítőgörgők, légszűrő, olajcsere, új gyertyák+ állapotfelmérés
2005.12.07--> Garázsba került téli nyugovóra (Műszaki lejárva, forgalomból ideiglenesen kivonva)
2006.07.01.--> Hűtőradiátor cserélve gyári újra, hűtőventi kerete felújítva.
2006.07.27--> Újrakábelezés + elektromos okosítás, biztosítéktábla átalakítva késesre.
2006.07.28.--> Hátsó ablakmosó beüzemelve, csövezése megoldva nem megtörősre.
2006.10.24.-->Megvan a műszaki vizsga + új zöldkártya
-kmóra állás: 53800km
-új váltórudazat fémperselyekkel, új szilentekkel
-új első pár féknyereg - működő kézifék!
-féltengelyek felújítva
-új Borg&Beck kuplungszett
-bronz meghajtó fogaskerekes sebbeségmérő - működő műszer
-váltóolajcsere Agip Rotra HY 80W90
-2 új hátsó futómű szilent
-új felső motortartóbak
2007:
-szagatott hátsóablaktörlő üzemmód egy VW relével
-teljes padlólemez lakatolás, hozzávetőleges eredménnyel
-külső fényezés javítása foltokban
2007 nyara:
-ellopják szegényt, meghajtják, és bár megtörve de szerencsére megkerül.
ennek folyományaként:
-első gólyalábak+kerékagyak cseréje bontottra felújítva, új gumiharangok, toronycsapágyak. 2 új kormánygömbfej, 1 trapézgömbfej. Bal első kerékcsapágy csere új FAG-ra.
-futóműbeállítás, hátsó gumifékcső csere
-hátul körbe új szilentek a futóműbe
2007 ősz:
-új zöldkártya
-géptető kitámasztórúd vezetősínjének cseréje
2008:
-Kenwood magnó beépítése
-új 0km-es generátor Alfa 33 TD-ről
-karburátorok cseréje "szakemberek..." által felújított Dell'Orto DRLA 36-osokra , és szinkronizálásuk célműszerrel. Összeségében felemás eredmény.. néha 1200-1300 közöttig felmenő alapjárat...
-szelephézag állítás+ szinterezett szelepfedelek felszerelése
-új légszűrőház hideglevegőcső
-új hátsó féktárcsák+betétek+kerékcsapágyak
-felújított jobbhátsó féknyereg
-kerékívekben 2 folt lakatolva
-hátsóablak fűtésszálak javítása
-2008.10.15. Műszaki vizsga +zöldkártya
-2008.11.9. Kuplungfőhenger csere
-2008.11.14. Beszakadt jobb első emelési pont lakatolása
2009:
-2009.03.15. Csomagtérajtó teleszkópok cseréje újakra
-2009.03.30. Olaj+szűrőcsere 56805 km-nél
-2009.04.25. Hátsó rugók cseréje, bontott 33 Imola rugókra, hátsó Koni lengéscsillapítók ideiglenes kiépítése, KYB gátlók beszerelése. Bal hátsó féknyereg felújítása
-2009.06.05. Felkerültek a Bachtel felnik
-2009.06.07. Kisseb koccanás, hűtőmaszk kaputt, hűtő alatt benyomodott a kasztni...
-2009.08.26. Új olajgomba
-2009.09.10-30 Sérülések eltüntetése, motortér részleges fényezés felújítása, foltozás a jobb első kerékívben, új tágulási tartály és vízcső T csatlakozás, új fűtőradiátor, önindító relésítés
2010:
-2010.03.21. Kuplung munkahenger csere
-2010.05.28. km spirál kihajtás visszarögzítés
-2010.09.03 Bal oldali küszöb és első emelési pont csereje.elrohadt merev benzincsövek cseréje rézcsövekre.
-2010.10.10. Jobb féltengely csere jo bontottra felújítva. Kézifék beállítás
-2010.10.11. Kilyukadt kipuffogó cső heggesztés, csődarab csere
-2010.10.15. Műszaki vizsga +zk 2 évre
-2010.10.27. Leszakadt 3ik féklámpa visszarögzítése, javítása
-2010.11.14. Megmakkant benzinpumpa cseréje bontottra, 2 új flexibilis benzincső+benzinszűrő
2011:
-2011.03.21. Benzinszűrőcsere illetve visszacsapószlep beépítése a benzincsőbe
-2011.07.30. eddig bírták az új tavaszi autósbolti benzincsövek..cseréjük más fajtára
-2011.08.06. megrepedt a 2 éves új hűtőfolyadék kiegyenlítő tartály a gyári illesztésnél... kicseréltem egy bontottra + 1 vízcsőcsere.
Önindító cseréje egy bontott darabra, a régi már rosszalkodott, mint kiderülz most a tengelye 1mm-t kotyogott már.
-2011.08.15 vezető oldali ajtókéder gumi csere
2012:
-2012.09.20 4új Debica Navigator 4évszakos gumi 185/60 r14 méretben a tojástartós speedline felnikre
-2012.09.23 víz és levegő vezető "kád" cseréje egy bontottra a motortérben az egyik vízkivezető letörése miatt
-2012.10.01 Új első fékbetétek és légszűrő
-2012.10.05 Új fém fékcsövek elöl, fékolajcsere,
Sikeres műszaki vizsga +zk 2 évre
-2012.10.30 Bal oldali féltengelykihajtás szimering csere+ váltóolaj csere
Tervek:
-3 pontos biztonságiövek hátra
-műanyag belső doblemezek beépítése előre