- motortér fényezés hőálló antracit színben
- GTV Recaro-k előre
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020571t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020572t.jpg)
- 'kitágult' a főtengely bemarása
- kopott hengerfal
- kopott dugók
-> főtengely javítás, új dugók, blokkfúrás kell
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020570t.jpg)
Egyedi tervezés, így berakható egyszerűen a gyári és egy tuning chip, és kapcsolóval váltható.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020564t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020565t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020566t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020567t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020568t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020569t.jpg)
- motorblokk teljes szétszedése
- alkatrészek rendszerezése
- régi turbó meghirdetése
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020556t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020557t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020558t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020559t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020560t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020561t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020562t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020563t.jpg)
- kaszni
- motor
- váltó
- minden egyéb sallang
Motor szétbontása.
Utolsó képen balról: Árpi - Tomi - Gabi (tesóm és 2 barátom)
A segítő brigád. :D
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020552t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020553t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020554t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020555t.jpg)
- kipuff
- kardán
- difi
- féltengelyek
Kiderült hogy Dedra Integrale hátsó differenciál van benne, ami nem torsen, hanem sima zárható. Ez persze fixen 'normál' állásba lett rögzítve.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020545t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020546t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020547t.jpg)
Kompresszió mérés: 8bar körül minden hengerben.
-> Újra szét kell kapni az egészet :(
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020548t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020549t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020550t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020551t.jpg)
- lökös szabdalás, felszerelés
Most kissé trikolor... Egyelőre ilyen marad. Ha bizonyít, és működik rendesen, akkor majd talán ősszel kap telifényt.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018240t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018241t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018242t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018243t.jpg)
- 35W 6000k xenon beszerelése
- motor első indítása!
Pöccre indult, kb 3x fordítottam el a kulcsot indítás előtt, hogy légtelenedjen a benzinrendszer.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017952t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017953t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017954t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017955t.jpg)