15-én felrakattam a téli szettet, a nagy kerekek után elég furán néz ki 16-ossal, de sebaj. Az egyik nyárigumim oldalfala kiszakadt, kb. 1 cm-es helyen, a gumis szerint kuka, azaz új szettet kell vennem jövő nyárra, nem variálok az egy tengelyen párba stb.
Jöhet a tél.
Rendeltem 5 liter Paraflu UP-ot, illetve ugyanennyi VR1 Racing 10W60-at. Biztos ami biztos, a szelepfedelet bepasztáztuk, szivárgott egy kicsit, úgy néz ki, a Reinz tömítés nem volt a legjobb választás..
Tegnap kicseréltem az infocenter kijelzőjét, nem másért, mint a köztudottan meleg hatására elhalványuló 'tulajdonsága' miatt. Nem is értem, anno egy 9 millás autót miért nem hívtak vissza egy ilyen baki miatt...
Phon kollégától vásároltam. Ez már nem 'melegszik'. 2003 Júniusában gyártották, az enyémet 2002 Szeptemberében. Picit kisebb a kijelzője, mint a fecelift előttinek, de ennyi baj legyen. Illetve másképp mutat adatokat, de a lényegen nem változtat.
A kijelző cseréjének menete:
- konzol hátulján 2 db imbusz csavar kicsavar
- konzol-tető eltávolítása 5 csillagcsavar levétele után, (a kijelző már hozzáférhető állapotban lesz) kb 7 cm hosszú csavarhúzó kell, a szélvédő közelsége miatt
- a kijelzőt 4 db csillagcsavar rögzíti
- elektromos csatlakozó kihúzása (ha van riasztó a ledes vezetékre vigyázni kell, hogy ne essen vissza a középkonzolba, ajánlott rögzíteni miután a konzolból kihúzzuk).
- gyújtásra tesszük szeretett gépünket, és örülés :-).
Tegnap visszaraktam a gyári levegőszűrőt, direktet kivettem, direktszűrőt már szerintem nem fogok ennél a motornál használni. Tény, hogy egy picit így tompább az autó, de sebaj :-). Szép a hangja így is, a rezonátor doboz nélkül :))).
184000 km-nél tart éppen a gépsárkány, már várom, hogy legyen túl a 200K-n :)
Ma kicseréltem a csomagtér ajtó teleszkópokat, iszonyú gyengék voltak már, hűvösebb időben már nem tudták megtartani, tavaly télen többször fejbe vert. Bárdinál vettem, kedvezménnyel, LIP. Volt "Bárdi" is, de azt nem tudták megmondani, hogy ki gyártja, az egy ezressel olcsóbb lett volna.
Teljesen más ezzel, még lecsukni is nehéz most a csomagtartó ajtót :-)).
Tegnap deaktiváltam a boxot, háát, gyengusz lett nagyon :( a közhiedelmekkel ellentétben vérmessé teszi a benzinmotort is, persze box, illetve programozása válogatja..
Most már nem érzem azt, hogy "szaggat" kigyorsításkor :) közel nem olyan nyers és érzékeny a gázpedál - picit 1.6-os feelingem van. Nem jó kedvemből iktattam ki, LMM probléma miatt. Ha mostantól jó lesz az autó box nélkül - jövő év tavasszal újraprogramozzuk, szerintem túlvan húzva jelenleg.
Noisia Cartárs blogján felbuzdulva tegnap kivettük azt a nagyon csúúúúúnya szívászaj csökkentőt :D. Az nem kell oda alapon :))), több ismert tuning cég szerint is kukába való, tehát ott végezte. Direktszűrővel pokoli hangja van kigyorsításkor, az utcán összerezzennek az emberek, nem csodálkozom rajta, még az én idegeimnek is sok(k), 4-7000-ig érces, üvöltő hang :D. Lehet, hogy visszarakom a gyári légszűrőt.
Köszönöm Noisianak, Polónak a közreműködését, segítőkészségét!!!!!!!
Ma kicserélték a két hásó lengéscsillapítót, (Supersport) jónak tűnik :). Feszes, de ebben ez a lényeg. Pontosan passzol a -4,5 cm-es rugókhoz.. Sportrugóhoz sport teleszkóp dukál. Elöl is ki kellene cserélni, legközelebb, megszenvedtek ezzel a kettővel is eléggé :). Nagy szívás volt a csere, ugyanis a rossz lengéscsillapítóban lévő imbusz menet tönkre ment, illetve tönkretették (amikor az ültetőrugókat rakták be) és ezáltal nem lehetett kicsavarni a felső csavart, az egész egybeforgott. A csavart szétkellett verni, aztán megadta magát). Egy itteni kedves Cartárstól vettem a szettet, köszönöm ezúton is.
Kapott egy másik légtömegmérőt is - egyelőre jó. Ezt csak 1x írta be 600 km alatt (autópálya). Ha beírja hibának, váltásoknál megtorpan nem kicsit, és a kraft is kevés benne.
Rendeltem 5 L Valvoline VR1 Racing 10W60-at.
Szatyi cartársnál kicseréltük a benzinszűrőt, ez még nem volt kicserélve :)). Thx Szatyi.