Megtörtént az olajcsere is 196e km-nél. Selénia WRD és gyári szűrő. 1 hengernél lévő izzítógyertya csere. Jobboldali külső,belső kormányösszekötők csere. Zsírzás ezerrel:) Futómű beállítás is természetesen! Valamint főtengely ékszíjtárcsa csere mert a gumi szétfosta magát.
Hétvégén kicseréltem a sz@r légtömegmérőmet! Marelli került bele! Fosch helyett! Így már nem rossz értékek kerülnek az agyába, MEGY mint az állat! Nemis hittem volna hogy ennyire tud menni a kis gépem! El vagyok halva teljesen! Ja, és még mindig nem füstű de megy!
02.07-én szétszedtem a gépet.Kapott gyári vezérműszettet,vízpumpát,4db NGK izzitógíertyát. (186000km)
Valamint egy új flexibilis csövet a kipurendszer.
Még valamint belekerült a JVC El Chameleon fejegységem is és egy bal hátsó féklámpa izzót is cseréltem.



