Tagok >> JCsabi >> 147 1.9 JTD 8V >> Blog
- Típus:147 1.9 JTD 8V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:nero metallico
Több bosszantó "hibája" is volt a gépnek, amivel az első km-ek alatt szembesültem.
- Bal elől egy utángyártott műanyag dobbetét van, ami csak kb. passzol az autóhoz és minden egyes futóműmozgásnál valami borzasztó hangot adott, ahogy a doblemez beszorult a felső lengőkar alá. Ideiglenesen egy kés segítségével csökkentettem a méretét a doblemeznek :-)
De ide majd mindenképp szereznem kell egy gyári bontottat.
- A légzsák hibajelző világított. Kiolvasás után a két oldallégzsák hozta a hibát. Szétszedtem a csatlakozót, hogy megtisztogassam, de egyből fény derült a hiba okára. (1. kép) Valaki jól visszaerőltette a csatlakozót. Kiegyenesítettem a lábakat, összedugtam, töröltem a hibát és kész is.
- Nem működött a tempomat. Szintén a MES program volt a segítségemre. Computerben hibakód nem volt, az összes kapcsoló működik. Aztán ránéztem a pedálkapcsolókra. Kuplung jó, féknél állandóan azt jelezte, hogy BENYOMVA. Na mondom itt a hiba. Kivettem a kapcsolót, kimértem, de hibátlanul működik. Megyek tovább. Két féklámpa jó, de a pótféklámpa nem üzemel. Kivettem, izzókat cseréltem, de semmi. Aztán megláttam rajta egy kis égése nyomot a csatlakozónál. Valószínű kontakt hibás lehetett és egy kicsit beégett, ami miatt nem csatlakozott rendesen. Megtisztítottam, átforrasztottam, visszadugtam a helyére és láss csodát, működik is. Ennek következtében már a computer is érzékelte már a fékpedál kapcsolót. Sőt a tempomat is működik :-)
Bal hátulról hallok még fura hangot a futóműből. Szerintem kerékagycsapágy, de majd a doktorbácsi átnézi és diagnosztizálja :-)