Mutasd

>> Esemény2022-02-20

Viszlát NAU. Elvitték. :-(

 
>> Autóápolás2021-08-17

Tegnap volt egy kis időm foglalkozni a "járkálós" kocsival. Sajnos a fényezése látott már szebb napokat is, de gondoltam megpróbálom. Rosszabb már úgyse lehet 😁😁
Nem is lett. Nyílván nem lett tökéletes, mert itt-ott repedezik a gitt meg a fényezés, de határozottan szebb lett.
A tető volt a legocsmányabb. Nagyon le volt mattulva. Nem tudom ki fényezhette, de inkább falat kellett volna festenie, mint autót.

 
>> Szerviz2020-12-25

Mivel ismertem az autó előéletét, így a megvásárláskor nem kezdtem el lecserélni a szokásos dolgokat. Viszont az olaj elérte a csereperiódusát, szóval cserélni kellett.
Közben megadta magát a jobb első-felső lengőkar is, úgyhogy cserélve lett az is.

- Olaj (Selenia WR 5W-40)
- Olajszűrő
- Levegőszűrő
- Gázolajszűrő
- Pollenszűrő
- Jobb első-felső lengőkar

km állás: 217.528km

 
>> Tuning és extra2020-09-01

A fekete is megkapta a maga kis tuningját :-)

Km állás: 215.984km

 
>> Tuning és extra2020-08-30

Volt itthon talonban 4db 16"-os GTV alufelnim. Hogy ne vesszen kárba kapott új színt és mehetett is fel. Ha már le volt véve a kerék lefestettem pirosra a féknyergeket is. Szerintem egész pofás lett.
Viszont nagyon kívánja az ültetést :-) Szintén itthon hánykolódott 4db piros Eibach ültetőrugó. Lefestettem vizsgabáziskompatibilis feketére. Ha kapok időpontot a szerelő bácsitól, be is tesszük a helyére.

 
>> Esemény2020-08-23

Volt egy kis időm, gondoltam leveszem az EGR szelepet kicsit megtakarítani. Szerencsére nem volt annyira kokszos, mint gondoltam, hogy lesz.
Ha már lent volt, le is dugóztam, mert többnyire úgyis városba fogom használni a kocsit. Ne küldje tele korommal a szívósort.

 
>> Szerviz2020-08-22

Több bosszantó "hibája" is volt a gépnek, amivel az első km-ek alatt szembesültem.

- Bal elől egy utángyártott műanyag dobbetét van, ami csak kb. passzol az autóhoz és minden egyes futóműmozgásnál valami borzasztó hangot adott, ahogy a doblemez beszorult a felső lengőkar alá. Ideiglenesen egy kés segítségével csökkentettem a méretét a doblemeznek :-)
De ide majd mindenképp szereznem kell egy gyári bontottat.

- A légzsák hibajelző világított. Kiolvasás után a két oldallégzsák hozta a hibát. Szétszedtem a csatlakozót, hogy megtisztogassam, de egyből fény derült a hiba okára. (1. kép) Valaki jól visszaerőltette a csatlakozót. Kiegyenesítettem a lábakat, összedugtam, töröltem a hibát és kész is.

- Nem működött a tempomat. Szintén a MES program volt a segítségemre. Computerben hibakód nem volt, az összes kapcsoló működik. Aztán ránéztem a pedálkapcsolókra. Kuplung jó, féknél állandóan azt jelezte, hogy BENYOMVA. Na mondom itt a hiba. Kivettem a kapcsolót, kimértem, de hibátlanul működik. Megyek tovább. Két féklámpa jó, de a pótféklámpa nem üzemel. Kivettem, izzókat cseréltem, de semmi. Aztán megláttam rajta egy kis égése nyomot a csatlakozónál. Valószínű kontakt hibás lehetett és egy kicsit beégett, ami miatt nem csatlakozott rendesen. Megtisztítottam, átforrasztottam, visszadugtam a helyére és láss csodát, működik is. Ennek következtében már a computer is érzékelte már a fékpedál kapcsolót. Sőt a tempomat is működik :-)

Bal hátulról hallok még fura hangot a futóműből. Szerintem kerékagycsapágy, de majd a doktorbácsi átnézi és diagnosztizálja :-)

 
>> Esemény2020-08-20

Ma nekiestem kitakarítani a belsejét a kocsinak.
- Porszívózás
- takarítás
- fertőtlenítés
- bőrtisztítás és ápolás
- ózonos utastér fertőtlenítés
- motortér takarítás

Szuper lett :-)

 
>> Esemény2020-08-18

A 145 utódjaként került hozzám B4nshEE cartárs autója.
Munkába járni vettem, szerintem arra tökéletesen meg fog felelni.
Lesz rajta javítani való, de a vételára tökéletesen tükrözte ezt. :-)

Ismerem az autót, annak idején együtt vettük, tehát nem volt akkora zsákbamacska.
Tudom, hogy az elmúlt 5 évben mi baja volt a kocsinak és hogy mik lettek rajta cserélve.
Az biztos, hogy egy kiadós külsö-belső takarítással fogok kezdeni :-) :-)

Km állás: 215.855km