Mutasd

>> Szerviz2011-11-25

November 24én adták át a kocsi kulcsait, nagyon jól ment minden, muinkahelyem felé jöttem pestről és ha kicsit is jobban rajtahagytam a gázpedálon a lábam, hamar felszökött a mutató 100felé, észnél kell lenni, nehogy trafiba fuss. Semmi baj nem volt vele. Másnap volt 2 óra szabad időm, behoztam a műhelybe az autót, felemeltem, szép az alváza nem rohadt sehol, de azért a benzinszűrőt kicserélése volt az első.1 fokkal szebb volt az alapjárat, picit jobban is huzott. 2 lépésben a pollenszűrőt cseréltem ki. ahhoz nem nagyon nyúltak- tiszta kosz volt( olaj gőz ahogy lecsapódott, falevél.. szóval elég csúnya. kedvezménybe vettem egy aktívszeneset hozzá, belenyomtam fél tubus klímatísztítót és betettem a szűrőt. Ég és föld a különbség. Meg észrevettem h nem megy a hőfok mutató 60 felé, így azt is vettem és hétvégén ki is cseréltem otthon. Ki hitte volna h Behr termosztát volt benne, más kell bele. kicseréltem és jó lett utána, kevésbé volt füst szaga és kezdett elmúlni a fehér színnek. Két hét múltán az észrevétel az h szépen pamacsol, semmi füst, beindításnál semmi gőz...csak rá 2 percre :)Tavasszal esedékes az olajcsere és a gyertyacsere is.( volt egy érzésem h nem jo gyertya van benne, hiába megy mint a barom, de többet fogyaszt mint kellene és kicsit jobban benzin szaga van mint kellene lennie. Gyanúm beigazolódott mikor kivettem, szerintem használtat tettek bele, kb 1000ft darabja és egypólusú. Ami meg bele kell az kétpólusú NGK és 7500/db. Most laza 3-4 literrel többet eszik mint kellene. Mostmár kezdek megnyugodni h nincs semmi baja az autónak, csak apróbb dolgok vannak vele.