Blog
"Olyan nekem már az Alfa, mint az a gyerekem, akiről tudom, hogy mindig hazudik, és ahogy nem nézek oda, azonnal verni kezdi az öccsét. Újra meg újra meghallgatom a csillogó szemmel előadott magyarázkodását, újra meg újra teljes szívemből hinni akarok neki, s amikor megint elkövet valami csíny és ga Tovább »
A múlt hónap végén észrevett hátsó lámpatest hibát végül sikerült javítani (1102). A legutóbbi szerviz alkalmával a kalaptartó alatt a csomagtér felőli kárpit mögött lévő csatlakozást – számomra egyelőre érthetetlen okból – szétszedték, majd az összeszerelésnél elfelejtették csatlakoztat Tovább »
km óra állása: 206.634 km megtett km a vásárlás óta: 90.454 km elfogyasztott üzemanyag a vásárlás óta: 8261,7 l az első tankolás ára: 286,9 Ft/l (2007.11.14., OMV 95) az utolsó tankolás ára: 382,9 Ft/l (2014.10.29., AGIP 95) üzemanyagár átlag: 374,6 Ft/l üzemanyag összköltség a 7 év alatt: 2.9 Tovább »
A múlt hónapban beszerzett gyári GTA küszöb spoilerek átalakításán dolgozunk, hogy a nemGTA sárvédőívekhez is passzoljanak. Hátul egészen egyszerű a helyzet, elöl viszont annál bonyolultabb. Minél kevesebb eltérést szeretnék a gyárihoz képest. A műanyagos munka véglegesítése előtt ezt egyeztettük (1 Tovább »
(1023-27) [Dunakeszi – Mosonmagyaróvár (Agip) – Parndorf – Bécs (Ibis Hotel, Prater, Wien Campus:Zaha Hadid, Hundertwasser Village, Donauinsel, Mariahilfer, Sacher, Stephans Platz, DC Towers, Millenium Tower, Naschmarkt) – Puchberg am Schneeberg – Hochschneeberg (Wax Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 16V 1.8 TwinSpark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:grigio chiaro met. 612/A (ezüst
- Jellemzők:
Kívül-belül hibátlan a feeling, de nem lenne az igazi, ha hiányozna mögüle a kraft. Egy 144 tagú ménes és 25-tel több newtonméter tekeri a főtengelyt. Ehhez persze át is kellett vinni az útra az erőt, ami a 225/45-ös R17 Semperit Speed-Life (94 W XL, erősített oldalfalú, peremvédős) gumik feladata. Ezeket 7Jx17-es (ET 40,5) gyári Alfa Romeo felnikre húzták, amelyek szépen kitöltik a kerékjáratokat és a sportos hatást fokozzák a koppra ültetett bódé alatt, főleg így, hogy egy ültetőrugószett közel ereszti hozzájuk azt. A kaucsukhengereket egy gyári GTA küszöb köti össze. Mivel nincs másik szekerem, ezt az autót használom a napi forgalomban és az ültetés mértéke eléggé korlátoz a szegélyeknél és a fekvőrendőröknél (jelenlegi hasmagasság: 90mm), ezért a végső megoldás egy air ride rendszer lesz, amivel ha kell, akár porig is ültethetem majd a vasat. A rövid féktávokkal viszont nincsen gond: elöl 281 millis tárcsákba, hátul pedig a 251-esekbe megnyugvással harapnak a dugattyús sportfékbetéttel ellátott rosso féknyergek. A 144 lóerős teljesítmény szemtelenül jó menetteljesítménnyel ruházza fel a paripát, a kanyarokban pedig nyilván sokat segít a TI gyári sport futómű, amely az optikát is rendbe hozza a látványos ültetéssel. Jelenleg egy kristály búrába épített izzók jelzik az irányváltási szándékot és talán nem is tűnik fel elsőre, de a fényt immár nem:)xenon mécsesek szórják az útra. A szélvédőn sem a gyári szerkezet harcol már a csapadékkal. A csomagteret pedig egy 12 colos mac Maximus zárt láda vette uralma alá egy 1 Farad-os Audison kondi társaságában. A többi hangot is a mac polcairól származó komponens szettek adják, amelyeket az Alpine 9880R fejegysége hergel egy mac white Z4100-on keresztül. Az Alfa 156 azon kevesek közé tartozik, amelyek látványukkal lehengerlik a népet, tökéletesen harmonikus és valóban gyönyörű egységet alkotva. Valószínűleg ezért van, hogy büszkeségtől dagadó motorháztetővel rója az utakat. - Extrák:
fa kormány, fa seb.váltógomb - bőrre cserélve, mahagóni fa betét, MOMO design bőr kárpitozás, MOMO Irlanda fekete bőrülések, 17" (Semperit Speed-Life 94 W XL, erősített oldalfalú, peremvédős) 'nyári' sokküllős alu kerekek, Dunlop Winter Sport 3D 205/55 R16-os téli gumik + 16"-os Alfa Romeo Speedline alufelnik, légzsákok, ABS + EBD, gyári Sport(3) csomag, gyárilag ültetve (5cm), automata klíma, ködfényszóró, pótféklámpa, FPS rendszer, 4 elektromos ablak, központi zárra működő komfort elektronika, hővédő üvegezés, elektromosan állítható-, fűthető tükör, állítható kormány, távirányítású központi zár, Alfa Code indításgátló, immobiliser, PAJZS Technológia riasztó, Check Control, hengerenkénti leömlő, kétoldali kivezetés, rozsdamentes kipufogóvégek, elektromosan állítható fényszórók, állítható magasságú és deréktámaszos vezető és anyósülés (jobb kormányosból átpakolva a vezetőülés szerkezete), lehajtható első és hátsó kartámasz, Alfa Romeo feliratú szőnyegek, Alfa Romeo feliratú küszöb díszlécek, elektronikus övfeszítős első biztonsági övek, Rosso féknyergek, Alpine CDE-9880R fejegység (mp3, USB, 3pár RCA, BT, stb.) macAudio Maximus zárt 12" mélyláda, macAudio 4csatornás Limited Edition Z4100-as White erősítő, Connection kiegészítők (kábelek, aksisaruk, stb.), LLumar ablakfólia, gyári GTA küszöbspoiler, Cadamuro Design hátsó lökhárító toldat és szárny, Cadamuro-GTA első lökhárító+toldat, Dinamit-dob - Power&Sound 4 lövetű kipuff:), LED beltér és rendszámtábla világítás, Monroe Original első és hátsó gátlók, Alcantara belső kiegészítők, stb.. - Egyéb:
ragyogó ezüst metál szín, 4 ajtós sedan, 5 sebességes, manuális váltó, 144LE (106kW)