Mutasd

>> Szerviz2015-02-18

Ma másfél hete, hogy áll az autó. Mióta nálam van még ennyi ideig egyhuzamban nem volt ilyenre példa, de most sajnos muszáj volt.
A turbó megállt, szétszerelés után kiderült, hogy a csapágyazása beadta az unalmast.
video1 video2
Felkerestem egy felújító műhelyt, Pénteken lebeszéltem velük, majd hétfőn nyitásra ott is voltam. Kb. 5 percet töltöttem náluk...(inkább kicserélték volna a komplett közepét, minthogy felújították volna, persze nem olyan határidővel mint ahogy azt az oldalukon hirdetik, még csak alkatrészük sem volt helyben...a többi tapasztalatom velük itt nem részletezem)
Ezek után hívtam Erhard kollégát, aki előbbre felajánlotta, hogy komplett közepet tud nekem intézni. Innen is köszönet érte :) Ma reggelre meg is érkezett hozzá és el is hoztam. Reggelizést követően neki is álltam összerakni. Tegnap volt időm letakarítani rendesen az alkatrészeket, a szívó oldali ház belsejét is szépen sikerült felpolírozni.
"A turbó kenését biztosító olajcső egy üreges olajáteresztő csavaron át kapja meg a kenőanyagot. A kis áteresztő csavarban van egy még kisebb szűrőcske, amely idővel megtelik kosszal és eltömődik. Ha turbófeltöltő nem kap kenőanyagot, az eltömődött szitaszűrő miatt törvényszerű, hogy tönkremegy " , még jó, hogy erre a kis szűrőre is rátaláltam ugyan is igen nehezen tudtam rajta átfújni, így ezt ki is iktattam szépen...
Felhasználtam az új kipufogó sortömítést is amit még régebben vettem egy elszakadt tőcsavar miatt. kisebb pihenőket tartva délután fél kettőkor már indítottam is az autót, ez után hagytam egy fél órát alapjáraton ketyegni... Miután elindultam próbakörre fülig ért a szám az örömtől, hogy ismét úgy megy az autó, ahogy kell :)