2015. június 4.
Ment az autó olajcserére Gáborhoz.
Olaj: Gulf Formula ULE 5W-40 9.100,-
Olajszűrő: Mann Filter W7003 1.800,-
Levegőszűrő: Alco 1.900,-
Gázolajszűrő: Alco SP-1342 3.450,-
Kopogott az eleje, első stabpálcák cserések voltak, TRW ment bele. 3.500,- / db
Munkadíj: 5.000,-
km: 188.300
2015. december 10.
Újabb olajcsere
Olaj: Gulf Formula ULE 5W40 9.100,-
Olajszűrő: Mann Filter W7003 1.800,-
Levegőszűrő: Mann Filter C29124 4.200,-
Gázolajszűrő: Alco SP-1342 3.450,-
Pollenszűrő: WIX 2.250,-
Munkadíj: 5.000,-
km: 198.300,-
Épp Győrbe tartottam suliba Pestről, amikor egy padlógáz után elkezdett lassulni az autó alattam. Nem ment. Pont ezen a héten jelentkeztem be olajcserére...
Megadta magát a turbó. Tréleren vittem Tuningmanhez 2014-10-15-én este, leraktam a szerviz előtt, másnap kezdődhetett a műtét.
A turbón keresztül mindent teleküldött olajjal (intercooler is tele volt). Gábort pedig a leszereléskor nyakon is köpte rendesen. A középrész teljesen odavolt, így ment felújításra.
1 hét után kaptam vissza az autót. Turbó feljújítás, szívóág, intercooler átmosása, olaj- és szűrőcserék.
Olaj: Gulf Formula ULE 5W-40 SM/CF
Költségek:
Tréler: 6.000,- (Fehérvár-Pest oda-vissza gázolaj)
Turbófelújítás: 110.000,-
Olaj, szűrők és munkadíjak: 40.000,-
Km: 178.000
Amikor megvettem a kocsit már elég csúnyán rozsdásodott a tetőm a vezető oldalon, közvetlen a szélvédőnél. Zavart. Nagyon zavart.
Írtam Tuningmannek, aki boldogan állt rendelkezésemre. Így aztán le lett fényeztetve a tető. :)
Szép munka.
A hátsó lökhárító is meg van húzva, illetve az üzemanyagtöltő nyílás ajtajáról is csúnyán lepergett a fényezés.
2014. Mod. az idén nyáron kaptam egy kavicsot a bal első sárvédőre, aminek nyomán elkezdett leperegni a fényezés. Jelenleg kb. 10×3 cm szélességben :(
Szóval ezek még fényezésre várnak.
Km óra: 160.000