Blog
El is felejtettem írni, de, hogy minden dokumentálva legyen... -előlre Hertz hangszorók -generátor -ékszíj alsó feszítő -1db kisgyertya -küszöbök műanyagozva, festve és új patentok hozzá -Sonax-ba egy fullos kozmetika és bőrápolás Tovább »
Készen lett az autó, új karter, új olaj...ismét Selénia, új olajszűrő és a jobb oldali gumiharang cserélve. Tovább »
A hengerfejezés óta 4700-nál elfogyott az ereje és nem igazán akart továbbpörögni. Végre sikerült eljutnom szervízbe, kiderült, hogy az AC haldoklott a gyári 6,8 bar helyett 3-at produkált kicseréltük és vele együtt a benzinszűrőt is. Mintha új lenne, folyamatosan húz mindenhol, különösen 4000 felet Tovább »
Megkeresett minket a főszerkesztő, hogy szeretne egy cikket az autóról. Ez Július 12.én meg is jelent. Tovább »
Felakartam töltetni a klímát, de sajnos töltés közben az egyik alacsony nyomású gumicső megadta magát és eldurrant. Jó lett volna Alfacityre. :( A frissen kész motorhoz kitakarítottam a levegőszürőt. A ködlámpák napsárga folliát kaptak. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:145 Alfa Romeo 145 2.0 TS QV
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1997
- Színe:Rosso
- Jellemzők:
2011.08.02.
Ő a harmadik QV-m, az eddigiek közül a legszebb állapotú. Gyönyörű állapotban került hozzám, azon vagyok, hogy az ország legjobb QV-ihoz tartozzon.
Svájci autó volt, első magyar gazdától vettem aki 7évig használta.
16év, 222.222+ km!
2 oldalas cikk az autóról a 2013 július 12.-i Alfissimo Magazinban.
Nem eladó! - Extrák:
PIROS 145 QV ez már önmagában elég, de..
Gyári extrák:
abs, légzsák, légkondi, 2 távirányítós kulcs,
fekete Momo belső:
-bőr ülések,
-bőr ajtókárpit
Saját:
-Pici ültetés, keményítés
-Első lámpa és index lesötétítve
-Ködlámpán napsárga fólia
-Ajtók aljában kis projektor ami Alfa emblémát vetít a földre
-Facelift-s hűtőrács
-Gyári QV szárny
-Gyári sportkormány
-Oldalsó légterelő
-Szolid sötétítés körbe
-Alsó hűtőrácson zöld-fehér-piros fólia
-Oldal index felett lóherés háromszög
-2012. 01. 30. új Valeo kuplung
-Nagyobb áteresztésű sportlégszűrő (nem direkt)
-Szívás-zaj csökkentő eltávolítva
-Rövidebbre vágott váltó kar
-2012 nyarán újra varrott váltó- és kézifék- szoknya
-Facelift-s ablaktörlők Valeo lapátokkal
-Teljes Brembo fékszett
-2013. 06. 11. Felújított hengerfej
-Chip:
2012 Májusi mérés, még kipufogó és légszürő nélkül.
163LE - 6124 ford/perc
192NM - 4699 ford/perc
2013 Januárjában új prgram, de még nem lett padra rakva.
2013 09. 04. új program, padon mérve
174LE - 7160 ford/perc
189.1NM - 6003 ford/perc
-60-as kipufogórendszer leömlőtől, katalizátor nélkül. (Dinamit)
-Alpine fejegység, JBL erősítő, JBL láda, SAL kondenzátor
Nyár: MAM 17" - Barum 205/40es gumikkal
Tél: Alu 16" (ellopták)
Az egyetlen hibája, hogy a váltó minimálisan, de ereszti az olajat. - Egyéb:
Kiskunlacháza 2012 09. 01.
400m: 16,804
Kutasok kedvence, de mindenhol megnézik, hozzá értőbbek nagyon érdeklődőek, volt már telefonszám a szélvédőn hagyva, hogy megvennék.:D