Mutasd

>> Tuning és extra2018-08-31

Szerdán kezdtem el a "készítsük fel műszakira" műveletet. Sok javítanivaló nem volt, folyamatos a karbantartás :-) . Amit cserélni kellett az a két első stabpálca -már nagyon kopogtak - TRW ment bele. A balos rendszámvilágítást kellett javítani, ami kiderült hogy csak kontaktos. A legnagyobb meló a vonóhorog felszerelése volt. Ezzel kezdtem szerdán. Nagy segítség volt Dömpi (il dottore) blogja, így nagy meglepetés nem ért. Én is a Bosal mellett döntöttem, csak az enyém nem szerelhető. Az összes csavarozási pontot méregetni kell, nincs előre jelölve. A leírás viszont tartalmazza. Nem annyira nagy munka a felszerelés, inkább időigényes. Hátsó lámpák ki, lökös le, kipufogó hővédő le. én kiszereltem a kárpitozást is, mert ott kell furkálódni. A hővédőből ki kell vágni egy darabot hogy elférjen a horog. Sajnos a lököst is meg kell vágni kicsit, összerakva szerencsére nem feltűnő. Csütörtökre maradt a két stabpálca, meg az elektromos bekötés. A pálcák leszerelése természetesen nem volt egyszerű, de egy jópofa csőfogó segített. A kábelezés kicsit megizzasztott, de az is a helyére került. Így pénteken sikeres műszaki vizsgát tett a paripa.
Km: ~314000