Tagok >> Seriff >> Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso >> Blog
- Típus:Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1997
- Színe:Azurro metallizzato
Felpróbáltam új szerzeményem: fék és felni között fél ujjnyi táv, huhh :)

Elcseréltem RibiPetivel a bürkét.
Bianco álom --> Nero álom :)
Kicseréltük továbbá a műfabetétekkel aggatott középkonzolt meg a váltó-kézifék körülötti részt. Minden fekete: szönyeg, tetőkárpit, s mi közte van.
Köszönet Bandinak aka András bácsi a segítségért.
PS: a képek gyengék, majd öcsémet megkérem megint, mint tavaly a vásárlás után :)




A bejáratást elősegítendő közel 2ezer km-es út vár a GTV-re 3 nap alatt - kizárólag autópályamentesen :)) Na jó, lehet valahol felnézek a pályára a 221. és a 222. kib@szott falvacska között :D
A cél Lengyelország, a dolog pikantériája, hogy az útvonalterv az első 680 km körüli szakaszra 14óra 17perces menetidőt mond, fincsi :))
Folyadékszintek ellenőrizve, Exclusive Assistance Europe cuccot veszek rá, biztos ami tuti, aztán gyííí :)




Ferdén állt a kormány miután Zoli szétkapta az autó elejét a szervíz kapcsán.
Minden fasza lett, a futómű bírja a 20 milliméteres pogácsákat, jó hír.
Lézeres beállítás történt, figyelembe vették a pogácsákat és ezek alapján módosították a gépben lévő adatokat. Mivel minden adat stimmel most, normális, hogy hátul "terpeszt"...
Azért mókás, hogy a lárívááás srácok nem ismerték fel a G-szemeket és aszonták szar az egész hátsó fertály, mert nem szabadna az elemeknek mozogni :D
+ 118K-s jubiléé


A promós matrica promós minőségében sajnos nem tudott a kocsin feszíteni, így emlékmatricává avanzsáltam át némi - nem túl bonyolult :D - alakítással.
Így legalább emléket állítok ennek a csodás napnak...
Íme :




Leadtam, majd ha kész lesz, elhozom ;)
Update:
Ami cserélve lett:
- 24 db gyári új hidrotőke
- teljes hüvelyszett
- gyűrűszett
- minden tömítés, szimmeringek
- teljes kuplung szett
- gyertyák (100ezret futásúak kerültek be)
- hátsó 2 kipufogó dob
- hátsó futómű szilent
- olajak
+ ami még nem jut eszembe.
Köszönöm Zolinak a munkát!




az izzókról képek
Az autó annyira szép, hogy a telefon fotóapparátja nem volt hajlandó juszt se az izzókra fókuszálni:)))))




Így már minden f@sz@ :))
Kellett, mint egy falat kenyér, nem is került sokkal többe.
Vagyis- ekkora, de mekkora? :DD
Olyat vettem, aminek nem szúrt erős fénye van, hanem heverészősen szétszórós, nyugis-nemelvakítós, érted, amilyen kell.
A 6K-s xenonhoz passzoló ;)
Milyen boldogságot okozott, jéééé, hülye az ember :D Vállalom.
A beszerelés pár perc, a különbség a két középső képen érhető tetten. A kis csavartakaró háromszög-műanyagok megvannak ám, csak még fotózáskor nem kerültek vissza.



