Mutasd

>> Esemény2008-08-30

Életet mentett! És nem viccesen mondva, vagy átvitt értelemben.

Édesapámmal cseréltünk egy hétre, az dízöllel mentem horvát szomszédainkhoz, kompromisszumot kötöttem, ez van... A lényeg tehát, hogy a GTV nála volt és Bp-en tett meg párszáz km-t (sajnos). Édesapámat egyik délután sürgősen behívták a korházba szüléshez. Kiderült, hogy nem kis galiba volt a csöppséggel és perceken múlott az élete, ami nagyban köszönhető a GTV-nek. Nem részletezném a konkrét esetet, de annyit tudni érdemes, hogy egyébként nem vezet gyorsan városban apám, (mert hát ugye minek?), de ha behívják szülni, akkor nem szívesen ülök mellette, és más sem szerintem. Láttatok már taxist "drága" fuvarral őrülten száguldani? Na, emeljük négyzetre, vagy ilyesmi. Remélem ebből soha nem lesz gondja, és balesetet sem okoz majd...
Mindenesetre a GTV most életet mentett. Ennyi.

>> Egyéb2008-08-01

Agip benya nagyon bevált a kocsiban- csendes járás, alulról húzás magabiztosabb volt vele- lehet, hogy rászokom az agipolásra, bár sehol nincs a közelben kút:S Veszprémbe nem mehetek mindig ;)

Fogyasztás: 9.7- szerintem ez az utsó, amit mérek- ezt is csak kiváncsiságból. Ebben mondjuk csak ~100km város volt, így nem meglepő az érték... Vagyis azért kicsit az, mert elég sokszor élveztem a V6 morgását, s üvöltését. Sejthető, hogy rendben a motor, ennek nagyon örülök- egyben van a drága, soha nem adom el:)
Nagybátyám kipróbálta- kissé durván bánt a gázzal, csúnyán néztem rá, de olajkályhához van szokva, rég volt már neki Alfája...

>> Egyéb2008-07-18

Első fogyasztásom tankolástól tankolásig OMV-féle drágábbik 95össel (Carrera? vagy az egy porse?) 10,28 liter. Vegyes használat, vegyes sebességgel;)

Ennél azért többre számítottam, ejnye-ejnye... Nem gond, majd javítok rajta:D

PS: nem tudom van-e 71 liter a tankja, mert 58,3 litert tankoltam bele és már világított a jelzés. A tartalék akkor elvileg 9 liter.

>> Tuning és extra2008-07-16

Nos, nézegetem a MAK felnik utódját, bár idén a cserére nem kerül sor, de nézni ugye szabad:)

A cs.ch-n találtam is pár képet egyik kedvenc Novitec felnimmel szerelt klónvasról, így nem kell fotóboltolni, ilyen lenne vele pontyosan, mint a képeken.

Ravliknak írtam, hogy rögtön ajándékozza nekem az ő felnijeit (17"-osak, 18 szóba sem jön Andrásbácsi:P), de csak kocsicserével érdekelné a dolog:DD

Az első képen tehát Novitec N5, a harmadikon a számomra szimpatikus gyári 17es, a negyediken pedik a Barracuda (Blade oldaláról), ami szintén szimpátikus darab.

 
>> Egyéb2008-07-15

Vol. 3- az a fehér bőőőr:))

 
>> Egyéb2008-07-15

Vol. 2- Felségjelzések

>> Egyéb2008-07-15

Vol. 1

 
>> Tuning és extra2008-07-05

Kapott egy diszkrét nero www.alfaamore.hu feliratot a hátsó szélvédő alsó részére, csak a miheztartás végett.

Találtam két nagy Cuore Sportivo feliratot, amiket fel akartam tenni, de elég öregek, nem akartak felragadni:S

>> Tuning és extra2008-07-03

Felni: a MAK felnik lehet, hogy erősek, de szerintem nem GTV-re valók, lehet, hogy egy 156- vagy 147-tulaj jobban értékelné, nekem nem jön be, ennyi. A gyári 16os felnik tetszenek, de a pénz jól jönne, meghirdettem 65ért, ha soknak ítélik 4 frissen festett Alfa-felniért, akkor örömmel viseli majd a kocsim. Miki Sienája nagyon tetszik, de én 18"-t nem vállalnék be, max 17, max jövőre, vagy utána...

Kipufogó: marad a sima egy db vég. A 2szer 2es tuningvég menjen a Corsára:)) Bár jól mutat és valószínűleg jól is szól, de nekem tetszik, hogy gyári a vége, nem feltűnő, nem hivalkodó.

Zene: zavar kicsit a mélyláda hiánya, a 45ösben hamar megszoktam a jót:) Mondta az előző tulaj, hogy jól szól, nem is rossz, de fura, hogy "nincs" mély...

Fólia: van rajta elöl-hátul, nem tudom mit szólnak hozzá a rend őrei és a műszaki vizsgaállomás tisztes alkalmazottjai...

Bőr: ápolni kell, s fogom is. Panaszoltam, hogy vannak repedések, erre egy Ferrari tulaj (360Modena) aszonta, hogy attól lesz csak patinás:)) És ez a bőr 20év múlva is bőr lesz és gyönyörű az így is, pont olyan hurkákkal, mint a Ferkában. Ámen:)

Faceliftesítés: szerencsére a scudetto, a bőrülések és a kormány már a ráncfelvarrt verzióból van, ezeket a dolgokat magam is cseréltem volna szép lassan, lehetőségeimhez mérten, így nagyon örülök, hogy adottak eleve. Köszönöm a korábbi tulajoknak:)

Más: - fabetét ki, esteleg küszöbök, alsó csík körbe színrefúj, bár így eredeti...

>> Egyéb2008-07-03

A GTV egy megvalósult álom számomra.
Nagyon rég óta vágytam rá, nagyon fogok rá vigyázni:)
Nem keveset melóztam suli mellett az elmúlt pár évben, hogy megvalósuljon az álom, nem tudok jobb autót elképzelni magamnak:) Komolyan...csak pár olyan sokmilliós autót tudnátok mutatni, amit melléállítanék, s ami kéne. Azokhoz képest töredék-árért lehet ilyen csodákat venni.
Remélem m3ss vigyázott rá, én fogok, az biztos.

Furcsa, hogy itt ez a csoda, ez az álomautó, és mégis majd' megszakad a szívem a 145ösért, nagyon jó kis kocsi az, főleg ez a konkrét darab, ezért is nem terveztem a cseréjét, csak a gondolataim kalandoztak folyton, nem bírtam magammal, de most, hogy itt a GTV, mennie kell:(

220 ló első kerekekre? Sokak szerint ez önmagában badarság, nem hogy egy 3literes blokkal az orrában, de én nem versenyezni akarok, ez pedig nem egy versenyautó... csodás túraautó, vagy ilyesmi :o)

Bianco bőr- álmaimban sem gondoltam, hogy ilyen valaha az én autómban lehet, persze maga a GTV is álom volt eddig.

Nem titok, hogy kaptam hozzá egy donorautót, amit az előző tulaj vett, amikor megcsúszott és lmegsérült a GTV orra- láttam a régi mocitetőt, bármilyen normális autón javítani lehetne, de ez ugye "műanyag" és méregdrága újat szerezni. A donor egy Rosso Proteo TS, tetőablakkal, ami jó dolog, de nem vágnám szét őkékségét, hogy átemeljem...

A V6 meglepően jó állapotban van, az orrán kívül egyetlen elem volt fényezve rajta, ami döbbenetesen hangzott, amikor mondták mérés után, mert már előre röhögtek rajtam, hogy milyen értékek jönnek majd ki...

Az állapotát figyelembe véve, én még a km óra állását is valósnak hiszem, de erre garancia nincs, de nem is kell, lényeg, hogy egészséges legyen, s maradjon sokáig. Szeretem