Mutasd

>> Egyéb2019-06-10

Első komolyabb útra indultam az autóval, miután annyi pénzt, időt és energiát fordítottam abba, hogy végre normálisan használható legyen közúton.

Fék - a 330-as tárcsa teszi a dolgát, bár nagy sebességnél kellemetlenül rázza a kormányt a kezemben Ezzel addig nem foglalkozom, ameddig az első felfüggesztés nincs rendbe téve, ugyanis a futóművesnél kiderült, hogy 1-2 gömbfej látott már szebb napokat is.

Futómű - A Novitec szett kellemes meglepetés. Féltem, hogy az elöl 20, hátul 21 mm nyomtávszélesítés problémát fog okozni, de szerencsére sehol nem ért be, se pályán, se rosszabb minőségű úton, se főúton, se kanyarodásnál, sehol. A rugózás azért távol áll a komfortostól, ez tényleg sportfutómű. Feszesen tart az úton, a kanyarba a kocsit mintha odaragasztották volna az úthoz, dobálós úton nem a legélvezetesebb, viszont az állítható futóművek után ég és föld, engem megvett. Valószínűleg még jobb lett volna a Bilstein B8 + Eibach Sportline szett, de elégedett vagyok a Novitec nyújtotta élménnyel.

Kormányzás - Nem tekergeti a kerék a kormányt a kezemben, de amit a gömbfejek, csonkállványok leművelnek, valami csoda. Csoda, hogy még nem hullott darabjaira az első felfüggesztésem :D Ez a következő heti projekt, kicsit úgy éreztem magam, mint aki extrém sportol az M3-on.

Féltengely - A legolcsóbb szir-szar GS-P féltengely teszi a dolgát, nem volt gond (kopp-kopp 1300 km-t tettem meg vele)

Extra listás felszereltség - A tempomat 90%-ban tette a dolgát, 2x kellett megállnom autópálya pihenőhelyen, hogy a féklámpa kapcsolót megpiszkáljam. A klímára szükségem van, muszáj vagyok megcsinálni, lehetetlen így közlekedni és még csak most indult be a nyár. Asszem 35 fok volt a kocsiban, az összes ablakot is lehúztam.

Azt hiszem épp ideje volt befejezni a "Parkoló tuning" stílust. Szép, felfigyelnek rá, csodálják, de használni nem lehet normálisan. Legalább is nekem nem sikerült. 2017 januárjától nem szálltam ki így az autóból, mint a hétvége után - mosolyogva.