Mutasd

>> Szerviz2019-06-06

Ma sem telt el úgy a nap, hogy az autó ne kapott volna egy minimális kis javítást. 2x2 perc volt az egész művelet, a tegnap készült fotón látható, hogy a sebességmutató óra alsó izzója nyugdíjba vonult, ma ez lett kicserélve. Egy tétellel kevesebb.

Sikerült tegnap beszereznem 2 első csonkállványt, így ha sikerül szétszednem, akkor jövőhéten elviszem szemcseszórásra, festem és átkerül rá a 330-as fék, saját konzollal.
- CW csonkállványt azért nem jó nem CW-re rakni (ráadásul ültetni is), mert hosszabb, mint a sima, a felső lengőkar pedig nagyon-nagyon magas pozícióban van már alaphelyzetben is. Nem sok mozgást enged így a futóműnek, ugyanis a lengőkar-tartó konzolba beleütközik, így adva át minden ütést annak. Továbbá azért sem jó, mert a 4 cm-s ültetésnél is annyira behúzza a felső lengőkar a csonkállvány felső részét a gátló felé, hogy -finoman- hozzáér a csonkállvány az alsó rugótányérhoz, ami aztán a pici mozgásoknál, kanyarodásnál elég hülye hangot ad. A nyomtáv csökkent oldalanként kb 1-1 cm-t (bár lehet többet), amennyire éreztem nem volt olyan nagyon stabil az autó kanyarokban. Az utolsó dolog pedig a féltengely. Elméletben, ha szűkebb a nyomtáv, akkor elméletben rövidebb féltengely kellene ahhoz, hogy a váltó-oldali csukló normál pozícióban legyen. Mivel nekem a 2.4 tengely van, így az is lehet, hogy most picit beljebb van kényszerítve a csillag, mint eredetileg lenne.

Na ennyi voltam mára, peace.