Néhány napot az Sw-vel töltöttem s azt vettem észre, hogy nincs fűtés, nem megy 50 fölé a vízhőfokmérő mutatója, pedig nincs egy éve, hogy cseréltettem a termosztátot
a mai postával megérkezett a "Privileg Owners Club" tagsági kártyám
tegnap a rendszám megvilágítás izzóit ledekre cseréltem, de elkövettem egy hibát, nem ellenőriztem le a cserét
s az egyik ledet rossz polaritással tettem be a foglalatba, s természetesen a kijelzőn megjelent a hiba, melyet ma orvosoltam
A gyári rádiót egy 2DIN-es Androidos készülékre cséltem
a csomagtartó zár fedelét újra elmozdíthatóvá tettem
a burkolat eltávolítása után láttam meg, hogy a fedél jobb oldali csapja letörött, s a rugó sincs a helyén
szerencsére a pótkerék tartó alján megtaláltam, s egy kis kreativitással a tengelyt pótoltam, s így újra ellátja feladatát a fedél
A hideg probára teszi a technikát. Egyik fagyos reggel megjelent a figyelmeztetés, hogy az izzítással bajok vannak. S az indulás is köhögéssel indult.
Ma az összes izzítógyertya kicserélésre került, s rögtön régi a ménes.
mivel immáron két hét leforgása alatt másodjára kellett a jobb első kereket pumpáltatni, gumisnál tettem látogatást, s megszüntetésre került a nyomásvesztés oka, az alufelni pereménél volt tömítetlenség
a bal első helyzetjelző megadta magát
a ledek mérkezéséig a hagyományos izzó került a helyére
letöltöttem a magyar nyelvű kezelési utasítást
http://aftersales.fiat.com/elum/Model.aspx?brand_code=83&id_language=8&id_model=81774d07-2751-45bf-8f22-1bb45da3ea01&market_code=CS&cat=lib&part_number=#1
Elkészült az ALFA, újra mozgásban, mondhatnám szebb lett, mint volt,
felmerült az értékesítés is, de még nem döntöttünk róla, sajnálnám áron alul eladni
0
789