Blog
A 10 év állás ugyan a kilométeróra állásának igen jót tett, azonban köztudott, hogy a hosszútávú stand-by állapot azért nem igazán barátja pár dolognak. A váltóoldali kihajtás szimmeringjének most fújt a bíró. Kiderült, hogy azon ritka 145-ök közé tartozik a verdám, melyet gyárilag Bravo/Brava félte Tovább »
Fentiek cserélve, illetve javítva lettek Zé. kezei által. Van meleg, és hibátlan, újszerű váltó is. Tovább »
Zé. ma megejtette a jelen esetben aztán tényleg elengedhetetlen teljes vezérlés, olaj,-szűrők,-szíjak cseréjét. Első "hosszabb" útját megtette egy évtized elteltével D.Z.-től haza. Simán. Tovább »
A legjobban minket lepett meg, amikor a tréllerről történt leengedése végeztével, egy akksi behelyezése és a gyújtás ráadása után megláttuk a számlálón a 47700 (!!!)-as számot. Később, alaposabban átnézve kiderült, hogy gyakorlatilag mindene gyári még, törve a jobb elején lehetett rövid pályafutása Tovább »
Autó adatlap
- Típus:145 1,4 TS Junior
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:ezüst
- Jellemzők:
47500 (!!!) futott km. Azt hiszem, ezzel mindent elmondtam nagyjából. A belső tér és a műszaki ál lapot ÚJSZERŰ, gyakorlatilag még minden gyári rajta! Szegény az elmúlt több, mint 10 évét szabad ég alatt,rideg tartásban töltötte, az időjárás és a napsugárzás azért hagyott nyomot rajta. A kisgyermekes női ex-tulaj sem tett jót az exteriőrnek különösebben sajnos. :) - Extrák:
Ami a Junior szériához járt, tökéletes állapotban! :) - Egyéb:
Magyarországon mindösszesen 1 tulajdonosa volt, az is hölgy. De tényleg! :)